معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم نظام آباد مریخ

0

فیلم “نظام آباد مریخ، فیلمی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی پیمان قاسم خوانی و تهیه کنندگی محسن چگینی است. این فیلم در ژانر کمدی-اجتماعی در سال ۹۹ ساخته خواهد شد و اکنون متقاضی دریافت مجوز پروانه ساخت و نمایش است. این فیلم که قرار است امسال ساخته شود، حالا با شرایط بازگشایی مجدد سینماها در اپیدمی کرونا، پیش بینی می شود این فیلم نیز، به صورت عمومی نمایش داده شود. ”نظام آباد مریخ” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم نظام آباد مریخ

 

خلاصه داستان فیلم نظام آباد مریخ

فیلم “نظام آباد مریخ” جدیدترین ساخته پیمان قاسم خوانی است که در انتظار دریافت مجوز ساخت و نمایش به سر می برد. تاکنون هیچ خبری و اطلاعات دقیقی از داستان و اسامی بازیگران و جزئیات ساخت این فیلم منتشر نشده است که به محض انتشار این مطلب، به روز رسانی خواهد شد.

داستان فیلم نظام آباد مریخ

پیمان قاسم خانی، نویسنده، بازیگر و کارگردان مشهور ایرانی است. او با نویسندگی فیلم‌هایی نظیر “مارمولک”، “سن پطرزبورگ”، “ورود آقایان ممنوع”، و سریال‌های “پاورچین” و “شب‌های برره”، یکی از محبوب‌ترین و برجسته‌ترین نویسندگان ژانر کمدی در دو دهه اخیر در ایران است.

بازیگران فیلم نظام آباد مریخ

او پیش از این نیز، دو فیلم “خوب بد جلف ۱” و “خوب بد جلف ۲” را کارگردانی کرده است که با استقبال گسترده ای از سمت مردم به خصوص قشر جوان رو به رو شده بود. در این فیلم حمید فرخ نژاد، سام درخشانی، پژمان جمشیدی و ویشکا آسایش به ایفای نقش پرداخته بودند.

 

نظرات