زمان و شرایط عرضه اولیه سهام زملارد (ملارد شیر)

0

زمان و شرایط عرضه اولیه سهام زملارد (ملارد شیر)

زمان و شرایط عرضه اولیه سهام زملارد از عرضه اولیه در بورس تا نقدینگی و سودهی و قیمت و میزان نقدینگی شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر از زیرمجموعه ‌های شستا را در مجله حرف تازه میخوانید.

زمان و شرایط عرضه اولیه سهام زملارد (ملارد شیر) و میزان نقدینگی تا سوددهی

شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر که با سرمایه ۳۰۰ میلیارد ریالی و نماد زملارد در فرابورس پذیرفته شده است، در صف انتظار عرضه اولیه قرار دارد و احتمالا در مرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی وارد بازار سهام شود.

بیوگرافی شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر

شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر با سرمایه گذاری بخش خصوصی در سال ۱۳۳۳ شمسی با بهره گیری از ۱۰۰ گاو مولد فعالیت خود را آغاز کرد . در سال های بعد ظرفیت واحد بتدریج افزایش یافته و در سال ۱۳۶۵ با ظرفیت۲۲۷۲ راس گاو و گوساله به تایید سازمان دامپزشکی کشور رسیده است
در سال ۱۳۷۴ مدیریت این موسسه به شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی تحویل داده شد
در سال ۱۳۸۱ شمسی بنام شرکت کشت و دامداری ملاردشیر تغییر داده شد
در سال ۱۳۹۱ پس از احداث دامداری جدید در شهرستان نظر آباد و انتقال دام به آن واحد ، طی صورت جلسه مجمع عمومی ۲۵/۳/۹۲ شرکت به مرکزیت استان البرز و شهرستان نظرآباد شماره ۲۹۴۳ ثبت گردید.

زمان عرضه اولیه سهام زملارد در بورس

شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر یک از زیرمجموعه‌های شستا در حال بارگذاری اطلاعات خود در وبسایت کدال است تا برای عرضه اولیه آماده شود. این شرکت که با سرمایه ۳۰۰ میلیارد ریالی و نماد «زملارد» در فرابورس پذیرفته شده است در صف انتظار عرضه اولیه قرار دارد و احتمالا در مردادماه وارد بازار سهام شود.

عرضه اولیه شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر یا نماد زملارد یکی از عرضه اولیه های تابستان ۹۹ است. زمان عرضه اولیه زملارد ، قیمت عرضه اولیه زملارد ، نقدینگی مورد نیاز برای شرکت در عرضه اولیه شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر و هم چنین پیش بینی سود شرکت زملارد از جمله مسائلی است که باید به آن دقت کرد.

سهام زملارد را بخریم یا نه

عرضه اولیه زملارد مثل عرضه اولیه شاروم و عرضه اولیه ۵ شرکت استارت آپ قدیمی و دیجیتالی بزرگ امروز و سرخابی ها، عرضه اولیه پر سود خواهد بود. شرکت کشاورزی و دامپروزی ملارد شیر از شرکت های گروه زراعت و خدمات وابسته در بازار دوم فرابورس ایران است که هم گروهی های عالی چون: زکوثر، تلیسه، آبین، زشریف، زبینا، زقیام و شگزا، زپارس، زکشت، زگلدشت و سمیرغ دارد و همانطور که در سامانه tsetmc.com (سامانه بورس) مشاهده خواهید کرد، قیمت های بالایی هم دارند.

کلا گروه دارویی، زراعت، غذایی و سیمانی، از گروه های پر سود بلند مدتی است که در دوران تورم و رکود کرونایی اقتصاد ایران، رشد خوبی را تجربه خواهند کرد.

زمان و شرایط عرضه اولیه سهام زملارد (ملارد شیر) و میزان نقدینگی تا سوددهی

میزان نقدینگی برای خرید زملارد

عرضه اولیه زملارد نیاز به نقدینگی بالا ندارد. لذا از فروش سهام خوب خود پرهیز کنید. زملارد احتمالا ۲ ماه پس از عرضه اولیه، متعادل شده و ارزش سهامداری بلند مدت دارد.

اگر فردی در همه ۲۳ عرضه اولیه سال ۹۸ شرکت کرده بود و ۶.۷ میلیون تومان برای خرید سهام عرضه اولیه شده سال ۹۸ اختصاص داده بود و تا تیر ۹۹، سهامداری میکرد، بیش از ۳۰ میلیون تومان سود خالص نصیب وی می شد. پس در عرضه اولیه ها، همیشه سهامداری کنید مثل زملارد.

اگر تصور کنیم که ۵ میلیون کد حقیقی و حقوقی در عرضه اولیه زملارد شرکت کند، به هر کد بین ۶ تا ۱۰ سهم تعلق میگیرد. حال اگر قیمت عرضه اولیه بین ۲ تا ۴ هزار تومن باشد، مجموع نقدینگی مورد نیاز برای شرکت در عرضه اولیه زملارد، ۱۲ تا ۴۰ هزار تومن بیشتر نخواهد بود. مگر اینکه در تعداد کدهای شرکت کننده، مبلغ سقف سفارش هر سهم زملارد و هم چنین درصد عرضه اولیه سهم زملارد، تغییری حاصل شود.

نکات مهم هنگام خرید عرضه اولیه زملارد

۱- عرضه اولیه زملارد مثل عرضه اولیه شستا و سیتا و آریا و شاروم و آبادا، سود خوبی در بلند مدت دارد.
۲- توصیه می کنیم عرضه اولیه زملارد را تا تابستان سال ۱۴۰۰ شمسی فروشنده نباشید.
۳- سعی کنید در کلیه عرضه اولیه های سال ۹۹ شرکت کرده و تا ۱۲ ماه بعدش سهامداری کنید.
۴- زملارد از خوب های گروه زراعت خواهد بود. سهامداری آن، توصیه می شود.
۵- شستا، شرکت های غیر بورسی خوبی دارد که در سال های آینده عرضه اولیه می شود. عین پترول و وغدیر. پس سهامداری در این سهام خوب بزرگ توصیه می شود.
۶- شرکت فرابورس ایران که با نماد فرابورس در بازار سرمایه فعالیت دارد، ماه به ماه بخاطر عرضه اولیه ها و کارمزدهایی که از سهامداران دریافت می کند، سودهای خوبی ۷- ۷- کسب کرده و این را در افزایش سرمایه های مکرر آن تا سال ۱۴۰۱ شمسی خواهید دید. لذا خرید فرابورس به دید بلند مدت هم توصیه می شود.
۸- زملارد برای هر کد، سهم مشخصی تخصیص می دهد. سعی کنید برای همه اعضا خانواده کد بگیرید.
۹- تکنیکال زملارد از نیمه دوم سال ۱۳۹۹ در همین گفتار به روز رسانی می شود.
۱۰- صورت های مالی زملارد، گزارش افزایش سرمایه زملارد و تقسیم سود زملارد و هم چنین گزارش فعالیت ۱۲ ماهه هیات مدیره زملارد را در کدال دنبال کنید.

آدرس ملارد شیر، تلفن و سایت زملارد

سایت شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر در نشانی malardshir.ir قرار دارد.
آدرس شرکت کشاورزی و دامپروری شیر ملارد: ملارد، هشتگرد، سه راه سهیلیه، بعد از شهرک زعفرانیه، نرسیده به شهرک کوروش، انتهای خیابان حکمت.
تلفن شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر: ۰۲۶۴۵۳۱۳۴۳۹

نظرات