خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال همدل

0

سریال “همدل″، سریال ایرانی به کارگردانی جمشید و نوید محمودی است. این سریال در ژانر درام-اجتماعی در سال ۹۹ ساخته و قرار است برای اولین بار در اسفند ۹۹ از شبکه اول سیما منتشر خواهد شد. در ادامه مطلب به معرفی سریال “همدل” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در اسفند ماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال همدل

 

خلاصه داستان سریال همدل

بهرنگ ملک‌محمدی مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیما فیلم با بیان این مطلب گفت: “این سریال که نگارش آن از اسفندماه آغاز شده است توسط جمشید و نوید محمودی ساخته خواهد شد.” وی افزود: “فضای سریال «همدل» که در دوران شیوع ویروس کرونا روی می‌دهد، روایت سه قصه موازی مربوط به یک پرستار، پسر یک تاجر و یک گروه جوان محقق است که خط سیر داستانی مربوط به کرونا را دنبال می کند.”

بهرنگ ملک ‌محمدی

مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیما فیلم با اشاره به قصه این سریال که بیشتر در فضای بیمارستان جریان دارد، بیان کرد : “شخصیت‌های داستان بر اثر اتفاقاتی وارد فضای بیمارســتان می‌شوند زاویه نگاهشان به مسائل تغییر می‌کند و رویدادها را از دریچه دیگری می‌بینند که این مسئله منجر به تغییراتی در تصمیمات آن‌ها برای انتخاب مسیر زندگیشان می‌شود.”

جمشید و نوید محمودی

وی با بیان اینکه سریال “همدل” از سریال‌های «الف» تولیدی این مرکز است، تاکید کرد: “سعی شده است فضا و حال و هوای این چندماه کشور در شرایط کرونایی را به تصویر کشیده شود و از آنجایی هم که هر روز ماهیت و شکل ابتلای این بیماری تغییر می‌کند، گروه سازنده سریال در چند مرحله برخی قسمت‌ها را بازنویسی کرده است.”

داستان سریال همدل

هنوز جزئیات بیبشتر از داستان و بازیگران این سریال منتشر نشده است. براداران محمودی پیش از این، فیلم های “هفت و نیم”، “مردن در آب مطهر”، “شکستن همزمان بیست استخوان”، “رفتن” ، “چند متر مکعب عشق” و “قلب ها با خبر از عاطفه اند” را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده اند.

نظرات