آدرس سایت ثبت نام و زمان آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۹۹

0

آدرس سایت ثبت نام و زمان آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۹۹

ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت برای جذب نیروهای قراردادی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir از روز یکشنبه ۱۲ مرداد آغاز می‌شود. در ادامه منابع و زمان ثبت نام و شرایط و تاریخ برگزاری آزمون وزارت بهداشت در سال ۹۹ و زمان اعلام نتایج آزمون و رشته های استخدامی و دفترچه آزمون را بطور کامل در مجله حرف تازه بخوانید

سایت ثبت نام و زمان آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99 + منابع و رشته های استخدامی

زمان آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۹۹

سیدکامل تقوی‌نژاد گفت: با توجه به شرایط کشور از نظر شیوع ویروس کرونا، فعلا روز جمعه ۱۴ شهریور ماه ۱۳۹۹ برای برگزاری آزمون به صورت متمرکز در کشور در نظر گرفته شده است.

رشته های استخدامی وزارت بهداشت ۹۹

در این آزمون بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ نفر جذب و به کارگیری می شوند و رشته های مورد نیاز شامل پزشک متخصص و عمومی، گروه پرستاری، فوریت های پزشکی، ماما، مشاغل بهداشتی، مشاغل درمانی و همچنین رشته شغل های اداری، مالی، آموزشی و فرهنگی هستند.

تقوی نژاد یادآور شد: مراحل تخصیص مجوز استخدامی پیمانی به تعداد سه هزار نفر، از افراد دارای حدنصاب آزمون ۳۰ آبان ۹۸ نیز در حال انجام است و به زودی اسامی پذیرفته شدگان اعلام می شود.

سایت ثبت نام آزمون نیروهای قراردادی وزارت بهداشت

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: یکشنبه ۱۲ مرداد ۹۹، ثبت نام استخدام نیروهای قرارداد کار معین دانشگاه های علوم پزشکی کشور از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir آغاز می شود.

منابع آزمون

مواد آزمون عمومی

معارف اسلامی
زبان انگلیسی عمومی
هوش و توانمندی های ذهنی
ریاضی و آمار مقدماتی
فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL)
زبان و ادبیات فارسی
اطلاعات سیاسی ، اجتماعی و قانونی

مباحث سوالات تخصصی آزمون برای هر رشته شغلی متفاوت و بر اساس دانش و مهارت های تخصصی متناسب با هر یک از رشته های شغلی تدوین شده اند

نظرات