معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم شب ، داخلی ، دیوار

0

فیلم “شب ، داخلی ، دیوار، فیلمی ایرانی به کارگردانی وحید جلیلوند و تهیه کنندگی علی جلیلوند است. این فیلم در ژانر اجتماعی در سال ۹۹ ساخته و چند روزی است که پیش تولید آن آغاز شده است. این فیلم که به تازگی ساختش آغاز شده است، حالا با شرایط بازگشایی مجدد سینماها در اپیدمی کرونا، پیش بینی می شود این فیلم به عنوان اولین مقاضی های اکران، به صورت عمومی نمایش داده شود. ”شب، داخلی، دیوار” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم شب ، داخلی ، دیوار

 

خلاصه داستان

فیلم”شب، داخلی، دیوار” روایتگر زندگی نابینایی به نام “علی” که بعد از ورود یک زن با فراز و نشیب های زیادی مواجه میشود و به طور کلی دگرگون میگردد…

داستان فیلم شب داخلی دیوار

“وحید جلیلوند” که در دو فیلم “بدون تاریخ، بدون امضا” و “چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت” به موضوعاتی جدی و اجتماعی پرداخته بود بار دیگر در فیلم “شب، داخلی، دیوار” هم روایتگر داستانی اجتماعی است و تهیه کنندگی این فیلم سینمایی را برادرش “علی جلیلوند” برعهده دارد.

علیرضا جلیلوند

این فیلم  در حال حاضر در مرحله پیش تولید قرار دارد. مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای فیلم نغمه دانش آشتیانی و امیر حسین بزرگ زادگان مدیر تبلیغات این فیلم هستند. فیلم سینمایی “بدون تاریخ، بدون امضا “، فیلم قبلی برادران جلیلوند در بیش از ۶۰ جشنواره‌ بین المللی حضور داشته است و موفق به دریافت ۴۳ جایزه معتبر جهانی، از جمله شیر نقره‌ای بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر مرد در هفتاد و چهارمین دوره جشنواره فیلم ونیز شد. این فیلم همچنین در سال تولید خود، جوایز همه رقابت های مهم سینمایی کشور را از آن خود کرد.

 

اسامی بازیگران فیلم شب ، داخلی ، دیوار

اسامی بازیگران فیلم شب ، داخلی ، دیوار

 

دیگر عوامل

کارگردان: وحید جلیلوند، تهیه کننده: علی جلیلوند.

 

نظرات