ماجرای توهین مجری تلویزیون به چهارمین قهرمانی پرسپولیس

2

عبدالرضا امیراحمدی مجری تلویزیون و برنامه صبح بخیر ایران با گفتن داستانی از باباها و جوایز پدرها، در گفتگوی زنده با بخش ورزشی برنامه صبحگاهی شبکه اول سیما، با کنایه به مسعود سلطانی فر، قهرمانی های پرسپولیس را به صورت غیر مستقیم حاصل حمایت های وزیر ورزش از این تیم دانست. در ادامه ماجرای کامل را بخوانید.

ماجرای توهین عبدالرضا امیراحمدی مجری شبکه 1 به پرسپولیس و هشتگ بابا مسعود

توهین عبدالرضا امیراحمدی به قهرمانی پرسپولیس

برترین ها نوشت: عبدالرضا امیراحمدی مجری با سابقه صدا و سیما امروز در گفتگوی زنده با بخش ورزشی برنامه صبحگاهی شبکه اول سیما، با کنایه به مسعود سلطانی فر، قهرمانی های پرسپولیس را به صورت غیر مستقیم حاصل حمایت های وزیر ورزش از این تیم دانست.

وی در این گفتگو عنوان داشت: با سلام خاص خدمت همه باباها. در تابستان های قدیم باباها به کاسب های محل می گفتند فرزندم کار کند و آخر ماه این بابا پولی به اوستا می داد که به فرزندش بدهد که فرزند فکر کند خودش کار کرده است. یا بعضی باباها جوایزی خریداری می کردند و به مدارس می دادند که سر صف فرزندان شان را تشویق کنند، حالا جایزه را که گرفته بود؟… هشتگ… بابا مسعود… و دست همه باباها و بزرگترها درد نکند»!

شکایت پرسپولیس از مجری صبح بخیر ایران

علیرضا اشرف مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس، نسبت به کنایه های عبدالرضا امیراحمدی در برنام سلام صبح بخیر، واکنش نشان داد. او نوشت:

ماجرای توهین عبدالرضا امیراحمدی مجری تلویزیون به چهارمین قهرمانی پرسپولیس + عکس

در عکس بالا متن گلایه و انتقاد علیرضا اشرف مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس، نسبت به کنایه های عبدالرضا امیراحمدی در برنام سلام صبح بخیر، را می خوانید که گفته تا غذرخواهی رسمی در رسانه نشود از بخشش خبری نیست

پیش از این نیز علی مرادی مجری شبکه ۳ در استوری خود نوشته پای اسب را که ببندی، خر قهرمان می شود که با واکنش های زیادی همراه بود و هواداران و طرفداران این تیم را عصبانی کرد.

2 دیدگاه در “ماجرای توهین مجری تلویزیون به چهارمین قهرمانی پرسپولیس

  1. نیما گفت:

    وزارت ورزش همون اول اعلام کنه پرسپولیس قهرمانه بقیه تیمها برای دومی بجنگن

  2. حسن گفت:

    این توهین نیست یک واقعیت وزیر از تیم های حکومتی حمایت میکنه . خودش هم ادعای مبارزه با فساد میکنه
    تیم های حکومتی فقط بیت المال رو غارت میکنن .

نظرات