عکس و بیوگرافی آرش کسروی (موبد زرتشتی) و همسرش گیتا نیکزاد

0

عکس و بیوگرافی آرش کسروی (موبد زرتشتی) و همسرش گیتا نیکزاد

آرش کسروی موبد زرتشتیان کرمان بدست افراد ناشناس به قتل رسیده که در ادامه علت قتل موبد زرتشتیان کرمان و عکس و بیوگرافی آرش کسروی و همسرش گیتا نیکزاد را با عکس و سوابق و فرزندان و ماجرای ناپدید شدن و انگیزه قتل وی را در مجله حرف تازه میخوانید.

عکس و بیوگرافی آرش کسروی (موبد زرتشتی) و همسرش + علت قتل موبد زرتشتیان کرمان

 

بیوگرافی آرش کسروی موبد زرتشتی و همسرش

موبد آرش کسروی فرزند مهربانو کاویانی و داریوش کسروی سال ۱۳۴۶ در کرمان زاده شد همسر وی گیتا نیکزاد و فرزندانشان آراد و دینا هستند. موبد آرش کسروی نزدیک به ده سال است که با خانواده به کالیفرنیا کوچ کرده بود و در “در‌مهر” کالیفرنیا به خویشکاری موبدی و برگزاری آیین‌های دینی می‌پرداخت.

همسر موبد آرش کسروی کیست

وی سالها پیش با گیتا نیکزاد ازدواج کرده و دارای دو فرزند به نام های آراد و دینا است .

عکس و بیوگرافی آرش کسروی (موبد زرتشتی) و همسرش گیتا نیکزاد

 

ماجرای ناپدید شدن و قتل موبد زرتشتیان کرمان

دادستان کرمان درباره ماجرای قتل موبد زرتشتی و دو تن دیگر به دست افراد ناشناس توضیحاتی ارائه کرد.

طی روزهای اخیر آرش کسروی، موبد زرتشتی و دو تن دیگر به دست افراد ناشناس به قتل رسیده‌اند. پیکر بی‌جان آنها در منطقه ماهان در جنوب کرمان یافت شده است.

این موبد زرتشتی سال گذشته برای آیین درگذشت پدر خود داریوش کسروی که در ایران زندگی می کرد از کالیفرنیا به ایران، شهر کرمان سفر کرد و برای رسیدگی به کارهای انحصار وراثت در کرمان سکونت گرفت.

بر پایه این گزارش، چندی پیش موبد کسروی به همراه دو تن از دوستانش ناپدید می‌شوند. پس از جست‌وجو از خانه‌‌ مسکونی اثری از وی پیدا نمی‌شود. بستگان پلیس آگاهی کرمان را در جریان رخداد گم شدن موبد و دو تن از همراهانش می‌گذراند. پس از سه روز پیکر بی‌جان آنان در شهر ماهان پیدا می‌شود. بنا به گفته شاهدان، پلیس آگاهی قتل را تایید کرده، هویت قاتل یا قاتلان و انگیزه‌ی قتل اما نامشخص است.

نظرات