خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال سفر در خانه

0

سریال “سفر در خانه″، سریال ایرانی به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی عباس اکبری و سعید کمانی است. این سریال در ژانر طنز-اجتماعی در سال ۹۶ ساخته و برای اولین بار در سال ۹۷ از شبکه نسیم سیما منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “سفر در خانه” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در مرداد ماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال سفر در خانه

 

خلاصه داستان

سریال “سفر در خانه”، روایتگر شخصی به نام “آقا کریم” است. او که بعد از ۳۵ سال کار در کارخانه بازنشسته شده و جایزه سفر به مشهد را از آن خود می‌کند و به همراه خانواده راهی آنجا می‌شود؛ اما در این راه اتفاقاتی برای او و خانواده‌اش رخ می‌دهد و … .

داستان سریال سفر در خانه

تصویربرداری این سریال در لوکیشن های شهرهای مختلفی چون تهران، سوادکوه مازندران و مشهد مقدس انجام شده است. بهمن گودرزی، پیش از این سریال های “ششمین نفر” و “زیر همکف” را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

 

اسامی بازیگران سریال سفر در خانه

اسامی بازیگران سریال سفر در خانه

 

دیگر عوامل

کارگردان: بهمن گودرزی، نویسنده: علی رضا مسعودی، برنامه ریز: مجتبی خادم زاده، دستیار اول کارگردان: علی نوابی، عکاس: مهدی دلخواسته، طراح گریم: امید گل زاده، طراح صحنه: سعید آهنگرانی، طراح لباس: زهرا صمدی، صدابردار: اشکان پورناجی، طراحی و ترکیب صدا: فرزان معاونیان، ناظر کیفی: امین عظیمی، موسیقی: آریا عظیمی نژاد، تدوین: مستانه مهاجر، مدیر تولید: شاپور دلدار، مجری طرح: محمد معماریان، مدیر تصویربرداری: مجید گل سفیدی.

 

زمان پخش سریال سفر در خانه

سریال “سفر در خانه” قرار است از جمعه (مصادف با ۱۰ مرداد) راس ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش شود. همچنین تکرار آن در ساعات ۰۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

نظرات