امشو اکبر عبدی از جنجال شریفی نیا تا طلب از مسعود فراستی + فیلم

0

ماجرای کامل امشو اکبر عبدی از جنجال شریفی نیا تا طلب از مسعود فراستی

فیلم امشو اکبر عبدی با اجرای مجید صالحی در قسمت دهم شنبه شب ۴ مرداد ۹۹ پخش اینترنتی شد که مانند همیشه اکبر عبدی بازیگر پیشکسوت بحث را با شوخی به حاشیه کشاند و از محمدرضا شریفی نیا و مسعود فراستی و روحانی صحبت کرد. در ادامه در فیلم درباره شوخی با محمدرضا شریفی نیا و مهربانی با خانم ها صحبت کرده و از طلبی که از مسعود فراستی منتقد سینما داشته حرف زده است.

ماجرای کامل امشو اکبر عبدی از جنجال شریفی نیا تا طلب از مسعود فراستی

جنجالی اکبر عبدی در برنامه ام شو مجید صالحی در مورد محمدرضا شریفی نیا حسابی جنجالی شد صحبت های ام شو اکبر عبدی در مورد مهربون بودن محمدرضا شریفی نیا با خانم ها در اینستاگرام جنجال زیادی به پا کرده است.
در ادامه حرف های امیر نوری که حاشیه پشت سر شریفی نیا زیاد و باند بازی دارد با شوخی بی پرده گفت: بانده؟؟!۱ باند نیست او فقط با خانم ها مهربونه و دوسته!

لازم به ذکر است که امشو یک برنامه اینترنتی است که اولین تاک شوی آنلاین محسوب میشود، مجید صالحی که تجربه بازیگری و کارگردانی در سینما و تلویزیون را در کارنامه هنری اش دارد در اتفاقی متفاوت با یک برنامه اینترنتی مهمان خانه های مردم می شود

تا کنون ۱۰ قسمت از این برنامه پخش شده که قسمت دهم ام شو با حضور اکبر عبدی و امیر نوری و گروه موسیقی پازل بند روی آنتن رفت . این برنامه شنبه شب هر هفته پخش میشود که اطلاعات تکمیلی را در لینک برنامه ام شو مشاهده کنید. تا ده قسمت این برنامه تاکنون حواشی زیادی رقم زده شده و حرف های بی پرده مهمانان بسیار جنجالی شده است و حتما این برنامه را شنبه شب ها از دست ندهید و تماشا کنید و ناگفته ها را برای اولین از زبان مهمانان ورزشی و هنری بشنوید.

ماجرای ام شو اکبر عبدی و طلب از مسعود فراستی

درباره فراستی نیز گفت: چند سال پیش برای بازی در فیلم تحفه هند ۲۰۰ هزار تومن دستمزد گرفتم که ۱۰۰ هزار تومن آن را به فراستی قرض داتدم تا پول پیش خانه خود را دهد و تا الان هم نداده و هر وقت هم گفتم با خنده گفته کمدی هست و به شوخی رد کرده است. البته استاد عبدی کمدین هست و این حرف هایی که درباره شریفی نیا و مسعود فراستی زده را صرفا به شوخی گفته است. عبدی قبلا نیز در برنامه های محتلف درباره شریفی نیا حرف های جنجالی زده و شوخی کرده است

نظرات