بازیگر نقش حامد در سریال آقازاده کیست

0

بازیگر نقش حامد در سریال آقازاده کیست

معرفی و توضیحی درباره بازیگر نقش حامد در سریال آقازاده با بازی سینا مهراد و بیوگرافی و عکس های شخصی و خانواده و سوابق هنری و آیدی پیج اصلی اینستاگرام و ازدواج و همسرش با عکس های جدید در مجله حرف تازه میخوانید.

بازیگر نقش حامد در سریال آقازاده کیست + عکس شخصی حامد تهرانی در آقازاده

سینا مهراد بازیگر نقش حامد در سریال آقازاده

سریال آقازاده سریال نمایش خانگی است که اثر همکاری مجدد عنقا و بهرنگ توفیقی بعد از سریال پدر است که توانسته تا اینجای پخش نطظر مخاطبان را جلب کند و رکورد بازدید آنلاین را بشکند. یکی از کاراکترها حامد تهرانی در این سریال است که بسیار بازی او مورد توجه بینندگان قرار گرفته که با بازی خوب و بی نظیر سینا مهراد انجام میشود. در ادامه مختصری درباره این بازیگر میدهیم

سینا مهراد متولد ۱۲ آذر ۱۳۷۰ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون و دانشجوی انصرافی رشته معماری است که در خانوده کاملا هنرمند و سینمایی به دنیا آمده و همه خانواده و خواهران و برادرش بازیگر هستند.

اسم واقعی بازیگر نقش حامد در سریال آقازاده

پدرش سعید سهیلی از کارگردانان مشهور و پر کار و جنجالی سینما است و اسم مادرش خانم مهناز منتظمی و برادرش ساعد سهیلی و خواهرانش صبا و سارا نیز از بازیگران سینما هستند. گلوریا هاردی همسر برادرش است که او نیز بازیگر است.

سریال آقازاده با حضور بازیگران مطرح و هنرمندان سرشناس ایرانی کاری جدید از حامدعنقا و بهرنگ توفیقی ایت که از تیر ماه ۹۹ جمعه ها در شبکه نمایش خانگی توزیع میشود و تاکنون چند قسیمت این سریال پخش شده است.

بیوگرافی و عکس شخصی حامد تهرانی در آقازاده

عکس شخصی حامد تهرانی در سریال آقازاده

سینا مهراد از کودکی با بازی در فیلم های پدرش پای به عرصه بازیگری گذاشت و جدیدترین بازی او در سریال پدر با نام حامد بود که حالا نیز در سریال آقازاده با همین اسم در کنار بازیگرانی چون امین تارخ ، مهدی سلطانی ، امین حیایی ، جمشید هاشم پور ، کامبیز دیرباز و امیر آقایی و پردیس پورعابدینی و نیکی کریمی و لعیا زنگنه حضور دارد.

او در این سریال مامور امنیتی است که در کنار ماموریت حود عاشق دختری به نام مانلی یا راضیه میشود که بازی خوب پردیس پورعابدینی است ، او در این عشق که به ازدواج ختم میشود دچار چالش میشود و مشکلات زیادی برایش رخ میدهد که در ادامه در سریال مشاهده میکنید.

عکس سینا مهراد در اقازاده

عکس و بیوگرافی سینا مهراد بازیگر نقش حامد در سریال آقازاده

 

مجموعه نمایش «آقازاده» به کارگردانی بهرنگ توفیقی ، کنندگی و نویسندگی عنقا زوج معروفی که سریال پرطرفدار «پدر» را بر روی آنتن شبکه دو سیما داشتند برای پخش در شبکه نمایش خانگی در تیرماه ۹۹ ساخته شده است .

سریال «آقازاده» در ژانر درام عاشقانه اجتماعی است که شباهت های زیادی به کارهای قبلی حامدعنقا مانند «قلب یخی» دارد. این سریال درام ماجراهای چالش برانگیزی اتفاق خواهد افتاد و در کنار روایتی عاشقانه به موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی خواهد پرداخت.

پیج اینستاگرام سینا مهراد با آیدی sinamehraad فعال است که تصاویر زیبا و حذاب او را ببینید.

عکس جدید سینا مهراد

 

دانلود عکس شخصی و جدید سینا مهراد

عکس جدید سینا مهراد و مادرش

عکس مادر سینا مهراد

فیلم های سینا مهراد

اینستاگرام سینا مهراد بازیگر نقش حامد در سریال پدر و آقازاده

نظرات