بیوگرافی و عکس های محمد میری بازیکن فوتبال نساجی

0

بیوگرافی و عکس های محمد میری بازیکن فوتبال نساجی

بیوگرافی کامل محمد میری بازیکن فوتبال اهل ایران با سوابق و عکس های جدید شخصی و ورزشی و خانواده و همسرش و آمار باشگاهی و گلزنی و حواشی دوپینگ و آیدی اینستاگرام بازیکن جدید نساجی و گلزنی در بازی استقلال و نساجی در مرداد ماه ۹۹ در لیگ نوزدهم را در مجله حرف تازه میخوانید

عکس و بیوگرافی محمد میری فوتبالیست و همسرش + زندگی شخصی

بیوگرافی محمد میری فوتبالیست

محمد میری در ۱۳ اسفند ۱۳۶۸ در رشت به دنیا آمده و بازیکن فوتبال اهل ایران با ۱۸۱ سانتی‌متر است که هم اکنون در پست هافبک برای تیم نساجی در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

او به عنوان هافبک برای تیم خود بازی می‌کند و از پای راست خود به خوبی بهره می‌گیرد و در حال حاضر با شماره ۱۹ برای تیم فوتبال نساجی مازندران بازی می‌کند.

آخرین بازی محمد میری برای تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل تیم استقلال می‌باشد. این بازی با نتیجه استقلال (۱ – ۱) نساجی مازندران در حال برگزاری است.

اطلاعات و آمار باشگاهی

از سال ها پیش فوتبال را از زادگاهش شروع کرده و تاکنون در تیم هایی چون پارسه، نساجی، سپیدرود، خونه به خونه در بازی‌های لیگ داخلی توپ زده است

همسر محمد میری کیست

وی متاهل است و ازدواج کرده و وارد زندگی مشترک شده است.

زندگینامه سید محمد میری بازیکن فوتبال

سیدمحمد میری تیم نساجی

میری بعد از جدایی از باشگاه خونه به خونه به باشگاه نساجی مازندران پیوسته و برای نساجی با شماره ۱۵ به میدان رفت. او در لیگ نوزدهم در برابر بازی تیمش با استقلال دروازه استقلال را باز کرد و گل تساوی را به ثمر رساند.

عملکرد در تیم خونه به خونه

وی در دوران بازی در باشگاه خونه به خونه دچار حواشی شد و تست دوپینگش مثبت اعلام شد، اما به گفته خودش: مواد داخل مکملی که او مصرف کرده تغییر داده شده بود و به همین دلیل دوپینگش مثبت اعلام شد.

محمد میری بازیکن نساجی و زننده گل به استقلال در لیگ نوزدهم کیست

محرومیت به علت دوپینگ

سیدمحمد میری بازیکن تیم فوتبال خونه به خونه به خونه در سال ۹۶ از حضور در میادین محروم شد. وی توسط ستاد مبارزه با دوپینگ از تاریخ ۲۷ دی ماه ۹۶ تا ۲۶ تیر ماه ۹۷ به دلیل استفاده از ماده ممنوعه متیل هگزان محروم شد.
او درباره دوپینگش اظهار کرد: من در بازی مقابل شهرداری تبریز تست دوپینگ دادم که ۲۷ دی ماه به من اعلام کردند که در تستم ماده ممنوعه وجود دارد و فرصت دارم تا از خودم دفاع کنم. من از ستاد مبارزه با دوپینگ تشکر می‌کنم که به من اجازه دفاع کردن از خودم را دادند و فهمیدند که در این قضیه بی‌گناه هستم. محرومیت‌های دوپینگ از دو سال آغاز می‌شود تا چهار سال اما وقتی دفاعیات و مدارک من را دیدند به حق رای دادند و تنها شش ماه محروم شدم.

پیج اینستاگرام سید محمد میری

پیج اینستاگرام وی با آیدی:
mohammad.mirri_19 فعال است که میتوانید تصاویر و امار ورزشی ی را مشاهده کنید.

عکس های سید محمد میری بازیکن فوتبال

 

عکس و بیوگرافی محمد میری فوتبالیست و همسرش + زندگی شخصی

mohammad-miri اینستاگرام

سوابق و افتخارات سید محمد میری فوتبالیست ایرانی

 

نظرات