جدیدترین مدل ابرو دخترانه و زنانه افراد مشهور و بازیگران

0

جدیدترین مدل ابرو دخترانه و زنانه افراد مشهور و بازیگران

مدل ابرو : همانطور که میدانید همانند موها، اشکال و مدل های ابرو در همه انسان ها یکسان نیست.نوع و آرایش ابرو بستگی به شکل و ابعاد صورت هر کس دارد و دانستن اینکه چطور ابروها را بر اساس چهره خود بردارید نه تنها شما را جوانتر نشان میدهد حتی باعث می شود تا با آرایش کمتر زیباتر و جذاب تر دیده شوید.
یکی از مهمترین موارد در طراحی ابروها حفظ تقارن آنها در چهره است.
جوی هلی (Joey healy) یکی از مشهورترین آرایشگران هنرمندان و سلبریتی های هالیوود در مورد داشتن ابرو های ایده آل میگوید :
ابروهای زیبا باعث زیبایی نگاه شما، شاداب و جوان نشان دادن چهره شما و به طور کلی جذاب تر شدن شما می شود و آیا تمام این موارد توجه ما را برای داشتن ابروهای مناسب جلب نمیکند؟
حالا شاید بپرسید چگونه یاد بگیرم که ابروهای خود به بهترین شکل و مناسب با چهره خودم شکل دهیم؟
برای شروع، شکل چهره منحصر به فرد شما در تعیین اینکه کدامیک از ابرو برای شما مناسب است، نقش مهمی ایفا می کند.
ما از جوی هلی خواسته ایم که در این مطلب به ما توضیحاتی درباره بهترین حالت ابرو برای طیف وسیعی از شکلها و چهره های مختلف صورت را توضیح دهد تا شما بتوانید قوس طلایی خود را برای ابروهای خود پیدا کنید.

مدل ابرو

صورت های مربعی :

برای چهره یا فک مربعی ،ابروهای با انحنا و قوس کم باعث می شود تا لاغری چهره شما زیاد جلب توجه نکند.
هلی می گوید: حتما اطمینان حاصل کنید که ابرو های خود را بیش از حد زاویه نداده باشید اما مراقب باشید که بیش از حد هم گرد نشده باشند.
برای اینکار قسمت بالای قوس ابرویتان را پر کنید، اطمینان حاصل کنید که زاویه‌دار نباشد. سپس بقیه ابروی خود را پر کنید تا یکدست شود. در نهایت از یک ژل بی رنگ ابرو استفاده کنید و موهای اضافی را کنترل کنید.

مدل ابرو

صورت های گرد :

هلی برای صورت و چهره های گرد توصیه میکند که ابروها کمی داری زاویه بیشتر باشند. از آنجایی که عدم تعریف مناسبی در صورت های گرد وجود دارد ابروهای زاویه دار میتواند ساختار استخوانی صورت را پوشانده و مخفی کند.
برای صورت های گرد، قوس زیاد و بالاتر چاپلوسانه است.

مدل ابرو

صورت های کشیده :

هلی توضیح میدهد که یک چهره کشیده با ویژگی های یک صورت کشیده مشخص می شود و این بسیار مهم است که خط ابروی خود را به طرفین (شرق و غرب) ادامه دهید. تا ویژگی های افقی چهره خود را بازیابی کند

من همیشه پیشنهاد میکنم که خط ابرو فراتر از گوشه چشم ادامه داشته باشد اما در یک صورت کشیده باید نقطه ای را برای کشیدن و ادامه دادن خط ابرو بگذارد تا کمی طولانی تر و کشیده تر شود.

مدل ابرو

صورت های قلبی شکل :

یک ابروی کمانی معمولی که در قسمت انتهایی گرد میشود.  ابرویی برای شما مناسب است که کل محدوده چشمتان را قاب بگیرد تا با پیشانی پهنتان توازن داشته باشد. دم گرد به ایجاد یک ابروی کمانی بلند کمک میکند درحالیکه صورت قلبی شکل‌تان را تملق آمیز نشان میدهد.

مدل ابرو

صورت های بیضی شکل :

یک کلاسیک، تعادل و تقارن ابرو ها در این صورت باعث زیبایی هر چه بیشتر چهره خواهد شد، فقط اطمینال داشته باشید که شما سه قانون هلی را که برای تمام شکلهای صورت است را در نظر داشته باشید. ( نگاه کنید به زیر )

تمام شکل چهره ها :

بنا به گفته هلی، مهم نیست چهره ی شما چه شکلی است، سه قانون طلایی وجود دارد که باید به آنها توجه کرد.

۱- سر خط ابروی شما باید در پل بینی شما شروع شود . این نکته را می توان به راحتی و با عمودی نگه داشتن یک مداد به دو طرف استخوان بینی خود انجام داد

۲- قوس ابروها باید از حدود دو سوم راه آغاز و خارج شود. هلی میگوید : یکی از بزرگترین اشتباهات رایج که به صورت روزمره من میبینم یک قوس محور است که این قوس همانند یک رنگین کمان مخوف و وحشتناک است.

۳- ابروی خود را کوتاه نکنید. دم ابرو باید حداقل بر روی یک خط فرضی از گوشه بینی شروع و در گوشه خارجی چشم پایان یابد. هلی میگوید. شما میتوانید اجازه دهید تا کمی بیشتر کشیده شود و دم ابرو را کمی پایینتر از محل آغاز آن به پایان برسانید.

منبع مقاله بالا : stylecaster.com

در ادامه از شما دعوت میکنیم جدیدترین مدل ابرو و طرح های ۲۰۱۸ را تماشا کنید :

مدل ابرو ۲۰۱۸

 مدل ابرو

 

مدل ابرو

 

مدل ابرو

 

مدل ابرو

 

مدل ابرو

 

مدل ابرو

 

مدل ابرو

 

مدل ابرو

مدل ابرو بازیگران

مدل ابرو

 

مدل ابرو

 

مدل ابرو

 

مدل ابرو

 

مدل ابرو

 

مدل ابرو

مدل ابرو افراد مشهور

مدل ابرو

نظرات