بیوگرافی و عکس های امیررضا قمی مربی و قهرمان اسبق جودو

1

بیوگرافی و عکس های امیررضا قمی مربی و قهرمان اسبق جودو

بیوگرافی و زندگینامه امیررضا قمی کشتی گیر و قهرمان جودو و مربی جودکار و اولین المپیکی رشته جودو و همسرش به همراه سوابق ورزشی و عکس های شخصی و ورزشی و آمار باشگاهی و ماجرای مسافرکشی و حواشی این ورزشکار را در مجله حرف تازه میخوانید.

عکس و بیوگرافی امیررضا قمی و همسرش از قهرمانی جودو تا مسافرکشی + افتخارات

بیوگرافی امیررضا قمی

امیررضا قمی، متولد ۱ فروردین ۱۳۴۷ در شهر ری، قهرمان اسبق جودو، اولین المپیکی رشته جودو که تاکنون چندین ورزشکار و ملی پوش رشته جودو را پرورش داده است.

سوابق و شروع از کشتی تا جودو

از سال ۱۳۵۶ بطور حرفه ای ورزش را از کشتی شروع کرده و بعد از مدتی کشتی را رها کرده و به دنبال جودو رفته است. قمی یکی از ورزشکاران پر افتخار و ارزشمند تیم ملی جودو کشورمان است که بعد از کسب نتایج درخشان و مقام قهرمان و حضور در میادین بین المللی، عنوان قهرمانی نیز در کارنامه ورزشی او میدرخشد.
ملی پوش اسبق جودوی ایران در المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا و المپیک ۲۰۰۰ سیدنی حضور داشته.

بیوگرافی و عکس های امیررضا قمی مربی و قهرمان اسبق جودو

همسر امیررضا قمی کیست

ایشان سالها پیش ازدواج کرده و دارای فرزند می باشد ،اما اطلاعات جامعی از خانواده ورزشکار پر افتخار و ارزشمند کشورمان در دست نیست

شاگردان امیررضا قمی

او تاکنون ملی پوشان و المپیکی های زیادی را تحویل جامعه ورزشی ایران و رشته جودو کرده است. شاگردانی که همه اکنون از قهرمانان و ملی پوشان رشته جودو هستند مانند آرش میراسماعیلی و سرلک و ….

زندگینامه امیررضا قمی مربی جودو و اولین المپیکی جودوکار

باشگاه امیررضا قمی

باشگاه من را تعطیل کردند و امکانات آن را حراج کردند. چون پول وکیل گرفتن نداشتم، ۴۰ میلیون تومان جریمه و بدهی به نامم ثبت شد و نتوانستم از حقم دفاع کنم.

درگیری و کتک زدن داور در لیگ برتر جودو

آن زمان به عنوان مربی یکی از تیم‌ها با داور درگیر شدم تا از حق شاگردانم دفاع کنم بعد از آن، فیلم این درگیری را یکی از خبرگزاری‌ها منتشر کرد و باعث مشکلات زیادی برایم شد.
این مربی جودو گفت: هر کسی ممکن است در زندگی اش اشتباه کند و درگیر شدن من در لیگ هم اشتباه بود، اما عواقب انتشار این فیلم همچنان ادامه دارد. درخواست زیادی کردم که از انتشار این فیلم جلوگیری شود، اما بی فایده بود و حتی فرزندم هم این فیلم را دیده بود.

عکس جوانی قمی مربی جودو

عکس های جوانی و ورزشی امیررضا قمی مربی جودو

گفتنی است او در سال ۹۲ در جام رمضان حسن روشنایی، داور مسابقات جام رمضان از سوی امیر رضا قمی، مورد ضرب و شتم قرار گرفت. پس از این ماجرا فرد مضروب به بیمارستان منتقل شد و یک شب در بیمارستان بستری بود.
او همچنین در جریان مسابقاتی در چین پس از آنکه شاگردش حسین قمی شکست خورد، به روی تاتامی رفت و جلوی دوربین‌های تلویزیونی شاگردش را کتک زد. این اقدام آن زمان از سوی جوامع ورزشی محکوم شد.

سوابق و افتخارات امیررضا قمی جودوکار

مسافرکشی امیررضا قمی اولین المپیکی جودو

او چند سالی است که بعد از تعطیل شدن باشگاهش و نداشتن بیمه و شغل به مسافرکشی روی آورده و با ماشین در جلوی متروی شهر ری مسافرکشی میکند

او گفته: باشگاهم را پلمپ کردند و نمی‌توانم مربیگری کنم و حالا برای کسب درآمد مسافرکشی می‌کنم.

به عنوان یک ملی پوش قدیمی هنوز نمی‌توانم یک باشگاه برای آموزش داشته باشم در حالیکه دوست دارم ورزشکاران زیادی را تربیت کنم، چون جودو حالا با کمبود منابع انسانی هم روبرو است.
مجبورم برای کسب درآمد با ماشین مسافرکشی کنم. برای مربیگری هشت باشگاه داشتم که هر بار به علتی پلمپ شد و مسئولان شهرم هم کاری در این خصوص نکردند.

عکس های جدید و قدیم امیرضا قمی

 

ماجرای مسافرکشی امیررضا قمی مربی جودو در متروی شهر ری

اینستاگرام amirreza-ghomi

مسافرکشی اولین المپیکی جودو در متروی شهر ری

منبع بیوگرافی مجله حرف تازه

1 دیدگاه در “بیوگرافی و عکس های امیررضا قمی مربی و قهرمان اسبق جودو

  1. مهره گفت:

    واقعا باعث تاسفه😔😔

نظرات