ماجرای مهاجرت صبا راد و مانی رهنما همسرش به ترکیه + علت

0

ماجرای مهاجرت صبا راد و مانی رهنما همسرش به ترکیه + علت

مانی رهنما، با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرامش خبر از مهاجرت خود و همسرش داد. ماجرای مهاجرت صبا راد و مانی رهنما همسرش به ترکیه + علت را در مجله حرف تازه میخوانید.

ماجرای مهاجرت صبا راد و مانی رهنما همسرش به ترکیه + علت

این خواننده پاپ نوشت: «رفقا، امشب شب تولد من است، پسرم کنارم نیست… پسر هنرمندم که کشور نامهربان با بچه هایش، من را از آن جدا کرده است.»

وی با انتشار تصویری از خود و همسرش نوشت:

علت مهاجرت مانی رهنما و همسرش صبا راد از ایران

علت مهاجرت مانی رهنما و همسرش از ایران

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در توئیتر خود نوشت: تلخ است خبر ولی مانی رهنما هم به ترکیه مهاجرت کرد. خواننده توانمند و شاگرد خلف بابک بیات. اجرای قطعه »فردا که شد»، بوسه جنجالی روی صحنه از صبا راد (همسرش) و بازخوانی قطعه « طلای روسیاه» در انتخابات سال ۹۲ در حمایت از روحانی، خبرسازترین موضوعات این خواننده با اخلاق در ایران بود.

این خواننده پاپ در تیر ماه ۱۳۵۰ خورشیدی در نارمک تهران متولد شد. او از کودکی به صوت و آواز علاقه مند بود و از ۱۴ سالگی با خرید یک پیانو، رسماً موسیقی را شروع نمود.

راد مجری تلویزیون در کنسرت مانی رهنما دکلمه ای خواند و پس از پایان کنسرت با انتشار متنی در اینستاگرامش کلی از کنسرت تعریف کرد و مانی رهنما در پاسخ به او از عشق و دلبستگی گفت . همین مطالب باعث کنجکاوی مردم برای دانستن ارتباط اصلی بین این دو شد که در نهایت مانی رهنما با انتشار عکس این خبر را تائید کرد.

خانم راد مجری تلویزیون و برنامه به خانه برمیگردیم با نام اصلی فاطمه راد متولد ۳۰/۸/۵۹ ، مجری برنامه «به خانه برمی گردیم» است و یک روز در میان در مقابل بینندگان شبکه تهران ظاهر می شود. او از سال ۷۵ گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید.

نظرات