نحوه ثبت نام در فصل دوم مسابقه میدون + زمان پخش

0

نحوه شرکت و ثبت نام در فصل دوم مسابقه میدون و زمان پخش برنامه میدون و نحوه ارسال ویدئو و اسامی شرکت کنندگان و نحوه شرکت گروهی و تکی و آدرس سایت و پیج اینستاگرام و اسامی داوران سری دوم برنامه میدون و زمان پخش تکرار را در مجله حرف تازه میخوانید.

نحوه ثبت نام در فصل دوم مسابقه میدون + زمان پخش سری دوم برنامه میدون

 

 زمان پخش سری دوم برنامه میدون

با تمام شدن سری اول مسابقه میدون با داوری علیرضا یونچی مینا مهرنوش ، امیرحسین اسدی و پرویز کرمی و علیرضا نبی ، حالا در تیر ماه ۹۹ دوباره فصل دم مسابقه میدون از پنج شنبه ۲۶ تیر و جمعه ۲۷ تیر ماه ۹۹ پخش جدید خود را آغاز میکند که میتوانید این برنامه را از شبکه ۳ تماشا کنید.

مسابقه «میدون»، کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی سید محمدحسین هاشمی گلپایگانی است که فصل دوم این برنامه تلویزیونی با هدف شناسایی و حمایت از کارآفرینان برتر تولید می‌شود، پنجشنبه شب ۲۶ تیر و جمعه ۲۷ تیر با تغییرات جدیدی روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

این برنامه به روال سابق خود پنجشنبه و جمعه شب‌های هر هفته بعد از اخبار شبانگاهی ساعت ۲۲ شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در فصل اول این برنامه تلویزیونی ضمن تشویق اقشار مختلف مردم برای راه اندازی کسب و کار، از کارآفرینان برتر کشور نیز حمایت‌های مادی و معنوی انجام گرفت تا بتوانند فعالیت خود را گسترش داده و خدمات خود را با کیفیت بهتری ارائه دهند.

سری دوم این برنامه تلویزیونی که در حال حاضر در مرحله پیش تولید قرار دارد، بعد از بهبود شرایط عمومی جامعه و پایان درگیری با ویروس کرونا، تولید و ضبط خود را با انتخاب ۴۰ متقاضی واجد شرایط از میان درخواست‌های ثبت شده آغاز خواهد کرد.

این مسابقه تلویزیونی کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی سیدمحمدحسین هاشمی گلپایگانی است که فرصت طرح ایده‌های جدید کسب و کار و جذب سرمایه را زیر نظر کارشناسان این حوزه برای فعالان و نواندیشان اقتصادی و کارآفرینی فراهم می‌کند.

نحوه ثبت نام در فصل دوم مسابقه میدون

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به سایت این مسابقه مراجعه کنند. مسابقه «میدون» در فضاهای مجازی (تلگرام، اینستاگرام، بله، روبیکا و روبینو) نیز با مخاطبان خود در ارتباط است.

نحوه شرکت در فصل دوم مسابقه میدون

آدرس سایت برنامه میدون شبکه 3

اسامی داوران فصل دوم مسابقه میدون

داوران سری جدید مسابقه میدون مانند سری اول، علیرضا یونچی مینا مهرنوش ، امیرحسین اسدی و پرویز کرمی و علیرضا نبی هستند

داوران سری جدید و فصل دوم مسابقه میدون

در سایت مسابقه میدون آمده است:

به «میدون» خوش اومدین!
ما در میدون تمام تلاش خودمون رو کردیم تا سطح درآمدی تون بالاتر بره. برای رسیدن به این هدف، کلی کار تحقیقاتی تو کل کشور انجام دادیم و مزیت های شغلی جاهای مختلف رو مشخص کردیم. بعدش تعداد زیادی «دوره آموزشی» با معیار عملی بودن طراحی و روی سایت بارگذاری کردیم.

«دوره های آموزشی» چهار مهارت را مدیریت بازار، مدیریت مالی، مدریت ریسک و مدیریت عملیاتی رو به شکل علمی و عملی آموزش میده.
برای اینکه بتونین ملزومات و سرمایه مورد نیاز برای کسب و کارتون رو پیدا کنین بخش «نیازمندی های» سایت رو راه اندازی کردیم.

برای اینکه شما بتونین با برنامه ریزی بهتر و دقیق تر کار مورد علاقه تون رو انجام بدین بخش هایی مثل «اخبار» و «شبکه همکاران» هم به سایت اضافه کردیم.
«آزمون شخصیت» به شما کمک می کنه تا شناخت بهتری از استعدادهای شغلی و کاری خودتون برسین؛ اینکه چه کاری براتون بهتره و سمت چه کارایی نباید برین.

آدرس سایت و پیج اینستاگرام میدون

آدرس سایت اینرنتی میدون با آیدی زیر است

http://meidoun.ir/home/meidounshow

آدرس پیج اینستاگرام

meidountv

نظرات