ازدواج بروکلین بکهام (پسر دیوید بکام) با نیکولا پلتز بازیگر + تصاویر

0

ازدواج بروکلین بکهام (پسر دیوید بکام) با نیکولا پلتز بازیگر + تصاویر

بروکلین بکهام (پسر دیوید بکام) با نیکولا پلتز بازیگر هالیوودی در ۲۱ سالگی ازدواج کرد. در ادمه جزئیات خبر ازدواج پسر دیوید بکام اسطوره فوتبال دنیا و انگلیس و واکنش ها به خبر ازدواج وی و اخلاف سنی بروکلین با نیکولا را با عکس و بیوگرافی بروکلین بکهاتم و نیکولا پلتس میخوانید

ماجرای ازدواج بروکلین بکهام (پسر دیوید بکام) با نیکولا پلتز بازیگر + تصاویر

ازدواج بروکلین بکهام با نیکولا پلتز

بروکلین بکهام، پسر بزرگ و فرزند ارشد دیوید و ویکتوریا بکام در صفحه رسمی خود در اینستاگرام از رسمی شدن عقد با نیکولا پلتز ۲۵ ساله خبر داد که دختر یک میلیاردر آمریکایی است.

او نوشت: “دو هفته پیش از نیمه گمشده ام پرسیدم که با من ازدواج می کنی و او گفت بله و من خوش شانس ترین مرد جهان هستم. قول می دهم روزی بهترین شوهر و بهترین پدر باشم. عزیزم عاشقتم.”

نیکولا پلتز نیز با انتشار همان تصویر در صفحه اینستاگرامش نوشت: “تو مرا تبدیل به خوشبخت ترین دختر دنیا کردی. نمی توانم صبر کنم تا بقیه عمرم را کنارت سپری کنم. عشق تو ارزشمندترین هدیه است. خیلی خیلی دوستت دارم و از هارپر بابت این عکس تشکر می کنم.”

جزئیات ازدواج پسر دیوید بکام با نیکولا پلتز بازیگر هالیوود

ازدواج پسر دیوید بکام

بروکلین که سال گذشته با نیکولا آشنا شده و دوران قرنطینه کرونا را با نامزد خود گذرانده بود، دو هفته پیش پیشنهاد ازدواج را با پلتز مطرح کرد و با پاسخ عروس ۲۵ ساله مواجه شد.

به این ترتیب، بروکلین و نیکولا پس از هفت ماه به شکل رسمی به عقد هم درآمدند و به احتمال فراوان تابستان یا پاییز سال آینده ازدواج می‌کنند. آنها در پی یافتن یک خانه مناسب در لس‌آنجلس هستند تا زندگی مشترک‌شان را در آمریکا آغاز کنند.

حلقه ۲۰۰ هزار دلاری خانواده بکهام برای عروس

بروکلین با نشان دادن یک حلقه ۲۰۰ هزار دلاری پاسخ مثبت را از نامزد خود گرفت و اعلام کرد می‌خواهد بهترین همسر و بهترین پدر دنیا باشد. پسر ارشد دیوید و ویکتوریا بکام مدت‌ها برای یافتن همسری مناسب تلاش کرد و مادرش هم از انتخاب او راضی هستند تا جایی که ویکتوریا بکام همسر دیوید بکام نیز با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامش نوشت: “هیجان انگیزترین خبر!! ما نمی توانستیم شادتر از این باشیم که بروکلین بکام و نیکولا پلتز قرار است با هم ازدواج کنند. برای شما آرزوی عشق و زندگی همراه با شادی می کنم. همه ما شما دو نفر را دوست داریم.”

عکس های ازدواج بروکلین بکهام

ثروت خانوادگی نیکولا پلتز عروس دیوید بکهام

ثروت خاندان پلتز به اندازه‌ای است که دارایی بکام‌ها برابر آن تقریبا هیچ است. پدر نیکولا نلسن پلتس ۷۸ ساله تاجر میلیاردر یهودی و آمریکایی است و دارایی او ۱.۷ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

دیوید بکام ۴۵ ساله از بزرگ‌ترین ستاره‌های دنیای توپ گرد و فوتبال بود که امروز در لیگ فوتبال آمریکا MLS تیم‌داری می‌کند و ویکتوریا بکام ۴۶ ساله هم در دنیای مد و طراحی فعال است. او پیش‌تر عضو گروه موسیقی اسپایس گرلز بود که از آن به عنوان موفق‌ترین گروه موسیقی زنانه تاریخ یاد می‌شود. آن دو از ۱۹۹۹ ازدواج کرده‌اند و پدربزرگ و مادربزرگ بروکلین هم ۷۰ سال است زندگی مشترک دارند.

 

نظرات