علت شکایت و طلاق سویل خیابانی همسر محسن افشانی چیست + جزئیات کامل

0

علت شکایت و طلاق سویل خیابانی همسر محسن افشانی چیست + جزئیات کامل

سویل خیابانی همسر محسن افشانی که قبلا درخواست طلاق برای جدایی از محسن افشانی را داده اکنون بدلیل ضرب و جرح و انتشار تصاویر خصوصی و تصرف عدوانی از محسن افشانی شکایت کرد. جزئیات کامل طلاق سویل خیابانی و علت کامل شکایت از محسن افشانی و افشاگری از درخواست طلاق از همسرش را در ادامه مجله حرف تازه میخوانید

علت شکایت و طلاق سویل خیابانی همسر محسن افشانی چیست + جزئیات کامل

به گزارش رکنا: سویل خیابانی همسر محسن افشانی صبح شنبه ۲۱ تیر ۹۹ به شعبه ۱۶ دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه کرد و از محسن افشانی شکایت کرد.

سویل خیابانی در خصوص شکایتش از محسن افشانی گفت: از محسن افشانی به خاطر ضرب و جرح، تصرف عدوانی شکایت کردم. برای برداشتن وسایل شخصی ام به خانه ام رفته بودم که محسن افشانی مادر، کارگرمان و مرا به باد کتک گرفت.

وی افزود: خواهر و داماد محسن افشانی در خانه من زندگی می کنند و وقتی رفته بودم وسایل شخصی ام را بردارم به من حمله کردند.

ماجرای درخواست طلاق سویل خیابانی از محسن افشانی

سویل گفت: ۷ ماه قبل درخواست طلاق دادم و در مرحله تکمین قرار دارد که محسن افشانی روز اول عنوان کرد ۵ میلیارد بپردازم تا طلاقم دهد و بعد مبلغ به ۲ میلیارد و بار آخر وکلی محسن افشانی عنوان کرد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت کنم تا طلاقم بدهد.

شکایت سویل خیابانی از محسن افشانی,طلاق همسر محسن افشانی

تهدید انتشار تصاویر خصوصی

محسن افشانی تهدید کرده بود اگر دست روی خانه بگذارم عکس های خصوصی ام را منتشر می کند که بعد از آن عکس های خصوصی من در یک صفحه اینستاگرامی منتشر شد که شکایت کردم و پلیس فتا نیز پس از بررسی های دقیق اعلام کرد که این تصاویر توسط محسن افشانی منتشر شده است.

سویل خیابانی گفت: صحفه اینستاگرامی بسته شد و هفته آینده حکم دادگاه بخاطر انتشار تصاویر خصوصی من از سوی محسن افشانی صادر خواهد شد. او پس از انتشار تصاویر خصوصی اش توسط محسن افشانی، موقتا صفحه اینستاگرامش را بست

درخواست طلاق سویل از محسن افشانی

مبلغ مهریه سویل همسر محسن افشانی

مهریه ام ۵۰۰ سکه و سه دانگ خانه است. محسن افشانی خانه ای را که اجاره نامه اش به نام من است ترک نمی کند فقط توانستم جهیزیه ام را از خانه بیرون ببرم اما وقتی برای برداشتن وسایل شخصی ام که داخل خانه بود به آنجا مراجعه کردم مرا مورد ضرب و جرح قرار دادند که پیگیر این ماجرا هستم و فکر نکنم رفتارهای محسن افشانی به عنوان یک مرد ایرانی برای انتشار عکس های خصوصی همسرش کار درستی باشد.

سویل تیانی خیابانی ، دختر اسفند ماهی سال ۱۳۶۹، همسر محسن افشانی ، مجری و بازیگر سینما است. سویل به معنی دوست داشتنی در ترکی است. سویل، کارشناسی روانشناسی داشته و متولد شهر تبریز است. سال ۹۷، یک ازدواج لاکچری با محسن افشانی انجام داد که گویا عمرش به ۲ سال هم نرسید.

نظرات