جزئیات کرونا گرفتن بهاره رهنما

0

جزئیات کرونا گرفتن بهاره رهنما + تجربه بهاره رهنما از کرونا گرفتنش

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار متنی در اینستاگرام و پیج شخصی ، از ابتلای خود به بیماری کرونا خبر داد.جزئیات کرونا گرفتن بهاره رهنما بازیگر را در مجله حرف تازه میخوانید . کرونای بهاره رهنما واکنشهای متفاوت کاربران همراه بوده است

جزئیات کرونا گرفتن بهاره رهنما + تجربه بهاره رهنما از کرونا گرفتنش

او در این باره نوشت:

«جمعه تون به شادی… روز هفتم قرنطینه و روز چهاردهم علایٔم بیماری ویروس کرونا رو با لطف ‌و یاری خداوند، دعای مادرم و خانواده و همسر مهربانم، دوستان و نزدیکانم و الطاف ائمه و فرشتگان در منزل میگذرونم.

ممنونم از طب سنتی و بانیان به خیرش و طبیب شیروند و دکتر خوبم دکتر قاسم عظیمی و خانم دکتر خیر اندیش مهربان و سی تی اسکن دقیق بیمارستان فرمانیه تهران …
فالله خیر حافظا…

وی متولد دهم آذرماه ۱۳۵۲ در روستای هزاوه از توابع شهر اراک بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است‌. بهاره رهنما تحصیلاتش را در دو رشته ادبیات نمایشی و حقوق قضایی به ترتیب تا مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به پایان رسانده است.

یک خواهر دارد که آن هم در خارج از کشور زندگی می کند. شغل پدرش ( جلال رهنما ) نامشخص است و مادرش ( پروین قائم مقامی ) از بازیگران خوب کشورمان است. بهاره رهنما از فعال ترین بازیگران زن ایرانی است.

ابتلای بهاره رهنما به کرونا + تجربه بهاره رهنما از کرونا گرفتنش

نظرات