ماجرای تراشیدن ریش ابی خواننده و چهره جدید ابی بدون ریش + تصاویر

0

ماجرای تراشیدن ریش ابی خواننده و چهره جدید ابی بدون ریش + تصاویر

ابی ریش تراشید و چهره جدیدی بعد از ۵۰ سال به نمایش گذاشت، در ادامه ماجرای تراشیدن ریش ابی خواننده و چهره جدید ابی بدون ریش در تصاویر زیر مشاهده کنید.

ابراهیم حامدی خواننده ایرانی لس آنجلسی قرار شد که بعد از ۵۰ سال برای کمک به یونیسف و انحام کمک های خیرخاهانه ریشش را بعد از ۵۰ سال بزند.

ماجرای تراشیدن ریش ابی خواننده و چهره جدید ابی بدون ریش + تصاویر

عکس بدون ریش ابی خواننده

او در اینستاگرامش نوشت: «بنیاد خیریه «با تو» به منظور حمایت از فعالیت‌های مهمی که یونیسف در سطح جهان انجام می‌دهد و در جهت کمک به کمپین جهانی آن‌ها در پاسخ به کووید-۱۹ که در حال حاضر تامین کننده کمک‌های حیاتی برای ایران است، کمک مالی اهدا خواهد کرد.»

وی در مطلب اینستاگرامی دیگری اعلام کرد: «اگرچه خیلی از ظاهر جدیدم با ریش‌های اینچنین بلند قرنطینه‌ای راضی نیستم اما همانطور که می‌دانید همواره در طی سال‌های گذشته، ریش‌های مرتب شده بخشی از شخصیت من بوده و من را همیشه با ریش مشاهده کردید.»

عکس و فیلم تراشیدن ریش ابی خواننده

بیناد باتو کجاست و چه خیریه ای است

در توضیحات سایت بنیاد خیریه «باتو» نوشته شده است که این بنیاد بر روی ارتقاء زندگی کودکان فارسی زبان در سراسر دنیا فعالیت دارد و کگمک های خیرخواهانه انجام میدهد

ابی خواننده مطرح ایرانی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار ویدئویی اعلام کرد که پس از حدود ۵۰ سال ریش‌های خود را برای یک کارزار کمک به یونیسف به‌طور کامل تراشید.

وی سپس از تصمیم خود گفت: «امروز تصمیم گرفتم در راستای این حرکت بزرگ و خیرخواهانه، بعد از تقریبا ۵۰ سال از آخرین باری که ریش‌های خودم را اصلاح کردم و برای ایجاد انگیزه به افزایش کمک‌های مالی و مشارکت شما عزیزان در این کمپین، برای دومین بار بعد از سال ۱۹۷۱ و به محض رسیدن میزان مشارکت به ۱۰ هزار دلار، ریش‌های خودم را اصلاح کنم. کامل و از ته.»

این خواننده مطرح ایرانی در نهایت امروز با انتشار ویدئویی که در آن فردی در حال اصلاح و تراشیدن ریش‌هایش مشاهده می‌شود، گفت: «چندین دهه از زدن ریش خودم خودداری می‌کردم. برای این‌ کار هدفی تعیین کردم و گفتم تنها در این صورت حاضرم این کار را انجام دهم اما هرگز فکر نمی‌کردم به این سرعت کمک‌ها جمع‌آوری شود و مجبور شوم بروم جلوی آینه.»

منبع: پیج اینستاگرام ابراهیم حامدی

نظرات