تصاویر جدید از سنگ قبر رومینا اشرفی دختر ۱۴ ساله تالشی + فیلم کامل

0

تصاویر جدید سنگ قبر رومینا اشرفی دختر ۱۴ ساله تالشی + فیلم کامل

عکس و فیلم سنگ قبر رومینا اشرفی ،دختر ۱۴ ساله‌ای که در روستای سفید سنگان تالش در استان گیلان با داس توسط پدرش به قتل رسید در فضای مجازی منتشر شده است.

تصاویر جدید از سنگ قبر رومینا اشرفی دختر 14 ساله تالشی + فیلم کامل

 

فیلم و عکس سنگ مزار رومینا اشرفی

بعد از گذشت ۴۰ و اندی از کشته شدن رومینا اشرفی به دست پدرش رضا اشرفی در روستای سفید سنگان تالش اکنون مزارش با سنگی زیبا و کاملا دخترانه آراسته شد، اما جای تاسف که هرگز جای او پر نمیشود و این داغ همیشه در دل مادر و اطرافیانش زنده است.

در این فیلم سنگ قبر رومینا اشرفی را مشاهده میکنید که در حال آماده سازی و تعبیه در محل دفن این دختر بی گناه و قربانی خشم و جهل هستند که با حضور اقوامش و هم روستاییانش انجا میشود.

 

ماجرای رومینا اشرفی دختر نوجوان ۱۳ساله تالشی به جرم فرار با دوست پسرش ، ابتدا دستگیر و علیرغم اینکه اصرار کرده بود او را به پدرش تحویل ندهند، به خانواده‌اش بازگردانده شد که پدرش به دلیل ناموسی و فرار او با دوست پسرش، اول خرداد به شکلی فجیع در خواب کشته شد

عصر ۱ خرداد ۱۳۹۹ کانال های محلی تالش از یک قتل فجیع ناموسی خبر دادند. دختری ۱۴ ساله در سفید سنگان لمیر از بخش حویق به دست پدرش در خواب سر بریده شد. قاتل پس از ارتکاب جرم به قتل دخترش اعتراف کرد و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

 

نظرات