بیوگرافی و عکس های داریوش سوسنی آکروبات کار سیرک

0

بیوگرافی و عکس های داریوش سوسنی آکروبات کار سیرک

با بیوگرافی خواندنی و عکس های جذاب و شخصی داریوش سوسنی هنرمند سیرک باز آکروبات هوایی و فیلم اجرا در عصر جدید و آیدی اینستاگرام و سوابق و خانواده وی را در مجله حرف تازه در ادامه میخوانید.

بیوگرافی داریوش سوسنی آکروبات کار سیرک + زندگینامه با عکس های شخصی

بیوگرافی داریوش سوسنی

داریوش سوسنی، متولد مسجد سلیمان در استان خوزستان، بزرگ شده اصفهان ،هنرمند آکروبات و سیرک و ژیمناستیک کار است که چند سالی است وارد حرفه هنرهای نمایشی سیرک و حرکات آکروبات شده است

زندگینامه داریوش سوسنی آکروبات کار سیرک و مدل

سوابق از ژیمناستیک تا سیرک

آقای سوسنی فعالیت ورزشی را از کودکی با ژیمناستیک شروع کرده و اکنون یکی از هنرمندان بسیار ماهر و با تجربه سیرک بازی می باشد. او ابداع کننده آکروبات هوایی در ایران است که این حرکات را با ظرافت و اجرایی بی نظیر انجام میدهد.
داریوش با دیدن چادر سیرک و فردی که اجرای بسیار زیبایی در سیرک داشت، به این حرفه علاقه مند شده و تصمیم میگیرد تا بطور حرفه ای وارد این رشته شود.
مدتی نزد فردی آموزش دید، اما بعدها به دلایلی به تنهایی و بدون مربی تمرینات شبانه روزی را با دیدن فیلم مربوط به سیرک انجام می دهد.
در نهایت بعد از دو سال به سختی تمرین میکند و اولین اجرای روی صحنه را همزمان با ولادت امام رضا به نمایش میگذارد، اجرایی که با اشک و گریه شوق همراه بوده و با موفقیت آتی برای او.

فیلم اجرای داریوش سوسنی در عصر جدید

 

فیلم اجرای داریوش سوسنی در عصر جدید

آقای سوسنی، جوان مسجد سلیمانی در قسمت آخر مرحله مقدماتی فصل دوم عصر جدید در ۸ تیر ۹۹ ، اجرای نمایش، تفکر و تامل؛ با دوتا شال و چندین حرکت مفهومی بین زمین و آسمون در آرامشی عجیب با آکروبات هوایی که ابداع کننده این سبک آکروبات خودش هست را به نمایش گذاشت که چهار چراغ سفید را از داوران دریافت کرد و به مرحله دوم فصل دوم عصر جدید صعود کرد.

 

پیج اینستاگرام

پیج اینستاگرام وی با آیدی daruosh_soosani فعال است که خودش را اینگونه در صفحه شخصیش معرفی کرده است:

طراح ایده پردازی و فکر
علاقمند به طراحی لباس بر اساس خلاقیت
آدرس سایت : d29.ir
بنیان گذار رشته آکروبات هوایی

سوابق و اجراهای داریوش سوسنی

daruosh-soosani اینستاگرام

بیوگرافی کامل داریوش سوسنی سیرک باز

پیج اینستاگرام داریوش سوسنی

منبع: اختصاصی حرف تازه

نظرات