دانلود سریال آقازاده،جیران،قورباغه،عاشقانه ۲

0

تنها چند روز است که وارد فصل گرم اما دل انگیز تابستان شده ایم و سپری کردن روزهای بلند تابستان و سرگرمی افراد خانواده به دغدغه ای برای خانواده ها تبدیل شده است. ما در این مقاله یک پیشنهاد خوب برای شما داریم. با دانلود سریال آقازاده و یا سریال قورباغه که این روزها وارد شبکه نمایش خانگی شده اند می توانید خود و خانواده تان را سرگرم نمایید. اما تنها این دو سریال نیست. سریال های جذاب و دیدنی دیگری نیز قرار است به زودی وارد شبکه سینمای خانگی شوند. شما می توانید با دانلود آسان آن ها از سایت مرسی دانلود روزها و شب های تابستان و البته چهار فصل خود را با تماشای فیلم و سریال های ایرانی به لحظاتی خوش تبدیل کنید. در ادامه معرفی کوتاهی از چند سریال در حال پخش و همچنین در حال تولید شبکه نمایش خانگی مانند سریال جیران، قورباغه و سریال عاشقانه ۲ خواهیم داشت.

دانلود سریال آقازاده آیینه جامعه امروز

 دانلود سریال آقازاده

اگر به دنبال انتخاب سریالی در ژانر اجتماعی هستید تا شما را با خود همراه کند و به مسائل روز جامعه بپردازد، پیشنهاد ما دانلود سریال آقازاده است. سریال آقازاده را بهرنگ توفیقی کارگردانی کرده و نویسندگی و تهیه کنندگی آن را نیز حامد عنقا بر عهده دارد. انتظار می رود که این سریال نیز مانند سایر کارهای حامد عنقا بتواند مخاطبان بسیاری را به خود جذب نماید و پر بیننده باشد. حامد عنقا گفته است: ما «آقازاده» را فقط برای سرگرمی مردم نمی‌سازیم تا تنها در سبد تفریحات و اوقات فراغت آنها قرار بگیرد؛ حتی سریالی نمی‌سازیم که بتوان بعد از دیدن آن به راحتی خوابید.” با توجه به این جملات انتظار می رود سریال اجتماعی آقازاده به موضوعاتی بپردازد که شاید تا امروز کمتر به آن پرداخته شده است. موضوعی که این روزها به یکی از مسائل مهم جامعه درآمده و دغدغه فکری اغلب ماست.

بازیگران سریال آقازاده

در آقازاده بازیگران مطرحی مانند امین تارخ، مهدی سلطانی، امین حیایی، کامبیز دیرباز، جمشید هاشم پور، سینا مهراد، امیر آقایی، نیکی کریمی، لعیا زنگنه، ثریا قاسمی، مسعود فروتن، دیبا زاهدی، سامیه لک، سعید داخ، روزبه معینی، محمدحسین لطیفی، مهدی کوشکی، کاوه خداشناس به ایفای نقش پرداخته اند.

در این سریال علاوه بر پرداختن به یکی از مسائل مهم روز، داستانی عاشقانه نیز مطرح شده که به طور موازی این سریال را پیش می برد و مخاطبان بیشتری را به دانلود سریال آقازاده ترغیب می کند.

دانلود سریال جیران ، عاشقانه ای از عهد قاجار

دانلود سریال جیران

یکی دیگر از سریال هایی که مدتی است زمزمه های ساخت آن به گوش می رسد سریال جیران است. قطعا حسن فتحی را می شناسید و او را با کارگردانی سریال های بسیار موفقی در تلویزیون به یاد می آورید. پس از سریال پر مخاطب و جذاب شهرزاد که وارد شبکه نمایش خانگی شد، سریال جیران دومین اثر حسن فتحی برای شبکه نمایش خانگی است. این سریال ژانری تاریخی دارد و قرار است به موضوعی خاص و متفاوت و البته عاشقانه در دوره قاجار و دربار ناصرالدین شاه بپردازد.

بازیگران سریال جیران

نقش آفرینی سریال جیران را بازیگران محبوبی مانند پریناز ایزدیار، بهرام رادان، بابک حمیدیان و شبنم مقدمی بر عهده دارند. بنابراین پیش بینی می شود دانلود سریال جیران در کنار دانلود سریال آقازاده یکی از رکوردداران سایت های دانلود فیلم باشد.

سریال فوق به ابعادی از زندگی ناصرالدین شاه قاجار می پردازد و موضوع آن درباره عشق ناصرالدین شاه به جیران، یکی از زنان حرمسرایش است. جیران که نام اصلی اش خدیجه خانم تجریشی ملقب به فروغ‌السلطنه است، اولین سوگلی ناصرالدین شاه بوده و می گویند که اولین بار برای یادگیری رقص به دربار قاجار رفته و سلطان با دیدن چشمهایش عاشق او شده و نام جیران را بر او نهاده است.

((آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. قلعه‌ای می‌خواهد که جان‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد …))

بله عشق آنقدر زیبا و دل انگیز است که روایت داستان هایش در هر عصر و دورانی خالی از لطف نخواهد بود. به این شکل قرار است به زودی ما از تماشای یکی دیگر از سریال های خوش ساخت حسن فتحی لذت ببریم. به محض ورود این سریال به شبکه نمایش خانگی، می توانید دانلود سریال جیران را از سایت مرسی دانلود انجام دهید.

دانلود سریال قورباغه با امضای هومن سیدی!

دانلود سریال قورباغه

“دنیا برای من جای کوچکی است. گاهی اوقات فکر می کنم در حال خفه شدن هستم. احساس می کنم نمی تونم نفس بکشم و همه جا بسته است.” این خلاصه ای از داستان قورباغه، یکی از سریال های شبکه نمایش خانگی است که هومن سیدی آن را کارگردانی کرده است. اگر کارهای سینمایی هومن سیدی را دنبال کرده باشید بی شک سبک و سیاق کارهای او دستتان آمده است. او هر بار حرف تازه ای برای گفتن دارد و در انتخاب بازیگران کارهایش بسیار دقیق است. این بار نیز او سعی کرده با سریال قورباغه در شبکه خانگی ظاهر شود.

بازیگران سریال قورباغه

علاوه بر هومن سیدی بازیگران مطرح دیگری از جمله نوید محمدزاده، سحر دولتشاهی، صابر ابر، فرشته حسینی، نوید پور فرج برای نقش آفرینی در این سریال انتخاب شده اند.

بی شک همکاری این هنرمندان در کنار یکدیگر می تواند از قورباغه خاطره ای دلچسب برای مخاطبان به جا گذارد. بخش های بسیاری از این سریال و چند قسمت کامل آن تولید شد و به پخش رسید اما مابقی آن بخاطر شیوع بیماری کرونا متوقف شد. امید است تا پس از طی این دوره، فیلمبرداری و تولید ادامه آن از سر گرفته شود و به سرانجام رسد. در حال حاضر می توانید دانلود سریال قورباغه را از سایت مرسی دانلود تنها با یک کلیک انجام دهید.

سریال عاشقانه ۲ خبری خوب برای طرفداران منوچهر هادی

 دانلود سریال عاشقانه 2

حتما بسیاری از شما سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی را دیده اید. پس از اتمام این سریال که ژانری عاشقانه داشت، مخاطبان اصرار به ساخت فصل دوم آن داشتند و در انتظار سریال عاشقانه ۲ بودند.

خبر خوب این که پس از رایزنی های بسیار، در حال حاضر فصل دوم سریال عاشقانه در مرحله پیش تولید قرار دارد و ساخت آن به طور قطع از مدتی دیگر آغاز خواهد شد. سعید جلالی که نویسندگی این سریال را بر عهده دارد گفته است که این سریال نیز در ادامه داستان فصل پیشین است.

بازیگران سریال عاشقانه ۲

قرار است سریال عاشقانه ۲ را همان بازیگران فصل اول مانند محمد رضا گلزار، ساره بیات، بهاره کیان افشار، فرزاد فرزین، حمیدرضا پگاه، شمسی فضل اللهی، علیرضا سوزنچی، علیرضا زمانی نسب، حسین یاری، پانته آ بهرام، مسعود رایگان، هومن سیدی، یکتا ناصر و مهناز افشار بر عهده داشته باشند و داستان نیز در ادامه همان داستان فصل اول روایت شود. احتمالا این سریال برای فصل زمستان به شبکه نمایش خانگی خواهد رسید و شما می توانید دانلود فصل دوم سریال عاشقانه را به راحتی از سایت مرسی دانلود انجام داده و از تماشای آن در شب های بلند زمستان لذت ببرید.

سایت مرسی دانلود یکی از سایت های پرمخاطب است که می توان فیلم، سریال های متنوع، آهنگ های مختلف، انواع بازی و نرم افزار و کتاب را از این سایت دانلود کرده و از اوقات فراغت خود استفاده کرد. اکنون نیز امکان دانلود سریال آقازاده و قورباغه در این سایت ممکن شده است. همچنین می توانید کارتون های روز را با بهترین کیفیت دانلود کرده و کودک خود را در روزهای تعطیل تابستان سرگرم نمایید. از ویژگی های خوب سایت مرسی دانلود دسته بندی های متنوع آن است که در هر دسته بندی شما می توانید محصولات گوناگون را متناسب با سلیقه خود بیابید.

نظرات