بازیگر نقش سارا در سریال هم گناه کیست؟ + عکس شخصی سارا در سریال همگناه

0

بازیگر نقش سارا در سریال هم گناه کیست؟

معرفی بازیگر نقش سارا در سریال هم گناه و اسم واقعی و عکس های شخصی و ازدواج و همسر و پیج اینستاگرام مارال بنی آدم در نقش سارا در “سریال همگناه” را در مجله حرف تازه میخوانید.

بازیگر نقش سارا در سریال هم گناه کیست؟ + عکس شخصی سارا در همگناه

سریال هم گناه با اتمام فصل اول به پخش فصل دوم رسیده که ما در این بخش به معرفی یکی از بازیگران اصلی این سریال به نام مارال بنی آدم سارای هم گناه می پردازیم.

مارال بنی آدم بازیگر نقش سارا در سریال هم گناه

مارال بنی آدم از بازیگران جوان و تازه کار تئاتر و سینتما و تلویزیون است که اکنون از سریال همگناه در نقش سارا دختر فرید بازی میکند که تا اینجای نقش آفرینی خود نطز مخاطبان و بینندگان سریال های نمایش خانگی را بخود جلب کرده است.

عکس علی سرابی همسر مارال بنی آدم

اسم واقعی بازیگر نقش سارا در سریال هم گناه

عکس شخصی سارا در سریال هم گناه

خانم بنی آدم متولد سال ۱۳۶۰ در تهران است که دوره های بازیگری را در کلاس های مهتاب نصیرپور گذرانده و تاکنون در آثاری چون فیلم فروشنده اصغر فرهادی و سال ۱۳۹۵ در فیلم خشکسالی و دروغ به کارگردانی پدرام علیزاده در جدیدترین کارهای بازیگری خود در سینما ایفای نقش کرده است

وی متاهل است و سالها پیش در سن پایین ازدواج کرده و اکنون دو فرزند نوجوان دارد به نام ایلیا فرزند اولش که متولد سال ۸۲ است و یک دختر به نام عسل دارد.

بیوگرافی و عکس های سارا در سریال همگناه

اسم واقعی سارا در سریال همگناه چیست

مارال بنی آدم در نقش سارا دختر فرید با بازی مسعود رایگان و همسر اولش است که بعد از ازدواج مجدد فرید با عمویش فریبرز با بازی پرویز پرستویی و نسرین با بازی افسانه چهره آزاد زندگی میکند.

او در شرکت صادرات و واردات گل در کنار فرید کار میکند و رابطه خوبی با پسر عمه اش آرمان با بازی محسن کیایی، خواهرش سیما بازی سوگل خلیق و پیمان با بازی پدرام شریفی پسر تازه پیدا شده فریبرز دارد.

 

مارال بنی آدم بازیگر نقش سارا در همگناه و همسرش
در سریال هم گناه با بازیگران مطرحی چون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، مهدی پاکدل،هنگامه قاضیانی، پدرام شریفی،حبیب رضایی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، افسانه چهره آزاد، شاهرخ فروتنیان، افسانه ناصری، احسان کرمی، روشنک گرامی، سوگل خلیق و… حضور دارند
ایلیا فرزند اول مارال بنی آدم است که متولد سال ۸۲ است و دختر خانم بازیگر عسل نام دارد.

عکس شخصی و اینستاگرام سارا در سریال هم گناه

در خلاصه داستان این سریال امده : خانوادهٔ صبوری خانواده‌ای بزرگ و قدیمی است که سال‌هاست در کار صادرات و واردات گل و گیاه می‌باشند. آن‌ها در خانه‌ای قدیمی همچنان در آرامش با هم زندگی می‌کنند، ورود جوانی به این خانواده زندگی همهٔ خانواده را دستخوش تغییراتی می‌کند که …

عکس های جدید مارال بنی آدم و همسرش علی سرابی

سارا در هم گناه چه فیلم هایی بازی کرده

نظرات