علت کتک زدن و ضرب و شتم دکتر بیهوشی در پیرانشهر چه بود؟

0

علت ضرب و شتم دکتر بیهوشی در پیرانشهر و ماجرای کامل کتک زدن محمد ابوترابی متخصص بیهوشی اهل پیرانشهر با جزئیات جدید و بازداشت ضاربان و واکنش کیانوش جهانپور و آخرین وضعیت دکتر بیهوشی را در مجله حرف تازه میخوانید.

علت کتک زدن و ضرب و شتم دکتر بیهوشی در پیرانشهر چه بود؟ + بازداشت ضاربان

ماجرای ضرب و شتم دکتر بیهوشی در پیرانشهر

به گزارش مجله حرف تازه به نقل از ایسنا، ‌ دکتر علیرضا سلیمی- رییس انجمن متخصصان بیهوشی ایران و معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی گفت: حوالی صبح روز یکشنبه ۱ تیرماه سال جاری، متخصص بیهوشی آقای ابوترابی که مبتلا به بیماری زمینه‌ای دیابت بوده و همسرشان هم متخصص بیهوشی هستند و هر دو در پیرانشهر مشغول خدمت هستند، توسط همراهان یک بیمار مورد حمله قرار گرفته و به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. همراهان این بیمار ۳۳ ساله مبتلا به کووید-۱۹ که بسیار بدحال بوده، پس از اینکه بیمار فوت می‌کند به صورت گروهی و هفت نفره به دکتر ابوترابی حمله‌ور شده و ایشان را مورد ضرب و شتم شدید قرار می‌دهند.

آخرین وضعیت ابوترابی دکتر پیرانشهری

متاسفانه صدمات زیادی به صورت دکتر ابوترابی وارد شده و استخوان‌های زیادی شکسته شده. چشم آقای دکتر نیز درصدی آسیب دیده که البته صدمه چشم خوشبختانه باعث نابینایی نشده است که شانس آوردیم؛ چرا که وضعیت می‌توانست بدتر هم شود. گفتنی است که حال عمومی دکتر بیهوشی خوب است.

عکس و فیلم بازداشت ضاربان دکتر محمد ابوترابی متخصص بیهوشی در پیرانشهر

اگر خدای نکرده این همکار محترم دچار آسیب‌های بدون برگشت می شد چه کسی پاسخگو بود؟. به نظر می‌رسد بهتر است که بلافاصله ماموریت و خدمت این پزشک در آن شهر خاتمه پیدا کند و به شهری که خودشان مایل هستند، منتقل شوند تا از لطمات روحی بیشتر جلوگیری شود. البته برخورد با ضاربین که باید با شدت انجام شود و در شرایط فعلی این یک بحث ساده نیست و انتظار برخورد قضایی محکم داریم. این بحث یک فرد خاص نیست و این مسئله مربوط به کل جامعه سلامت و کادر درمان و انتظار عمومی جامعه است.

دستگیری ضاربان متخصص بیهوشی در پیرانشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از دستگیری ضاربان پزشک بیهوشی در پیرانشهر خبرداد.

دکتر جواد آقازاده در گفت و گو با ایسنا درباره ضرب و شتم متخصص بیهوشی و بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان پیرانشهر بیان کرد: این پزشک متخصص روز یکم تیرماه توسط همراهان یک بیمار کرونایی بیرحمانه مورد حمله قرارگرفته و دچار آسیبهای جدی شد که پیگیری دستگیری ضاربان در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تلاش نیروهای انتظامی ضاربین متخصص بیهوشی دستگیر شده و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

عکس و فیلم ضرب و شتم دکتر بیهوشی در پیرانشهر

 

واکنش کیانوش جهانپور به ضرب و شتم دکتر بیهوشی

کیانوش جهانپور، رییس روابط عمومی وزارت بهداشت به ماجرای ضرب و شتم پزشک بیهوشی از سوی همراهان یک بیمار در شهر پیرانشهر واکنش نشان داد.

او در توئیتر خود نوشت:

اشتباه نکنید! این تصویر بازمانده یک عملیات تروریستی نیست. تصویر پزشک متخصص بیهوشی در شهرستان پیرانشهر است که علاوه بر مشقت همه این روزهای کادر درمان در مقابله با کرونا، باید پاسخگوی اراذل و اوباشی هم باشد که همراه بیمار نام گرفته اند، نه یک بار که هزاران بار باید گریست.

نظرات