بیوگرافی و عکس های جدید حسین کیانی کارگردان

0

بیوگرافی و عکس های جدید حسین کیانی کارگردان

بیوگرافی و عکس های جدید حسین کیانی کارگردان تئاتر و “همسر رویا میرعلمی” بازیگر را در این بخش از مجله حرف تازه با عکس ها و سوابق هنری و آثار فیلم و سریال و پیج اینستاگرام و پسرش کارن و نحوه آشنایی و ازدواج وی را میخوانید.

عکس و بیوگرافی حسین کیانی کارگردان همسر رویا میرعلمی + زندگینامه و فیلم شناسی

بیوگرافی حسین کیانی کارگردان

حسین کیانی، کارگردان تئاتر و نمایشنامه نویس، متولد ۲ بهمن ۱۳۵۳ در ملایر و فارغ‌التحصیل رشتهٔ کارگردانی و کارشناسی ارشد است. او همسر رویا میرعلمی بازیگر است.

شروع فعالیت هنری

آقای کیانی کار هنری خود با نمایشنامه نویسی شروع کرده و اکنون یکی از کارگردانان تئاتر و نمایشنامه نویسان قدر و سرشناس ایرانی ایت که سبک کارش درام‌نویسی است او به عنوان کارگردان مؤلف شناخته میشود و دارای سبکی مختص به خود است که فقط به شیوهٔ اجراهایش محدود نمی‌شود، بلکه در وهلهٔ اول به تفکرش به عنوان هنرمند جامعهٔ امروز برمی گردد. از نظر او، تئاتر فرصتی است برای دیالوگ با مردم، سنت و مذهب، اجتماع و سیاست و حتی تاریخ. به همین دلیل، در نمایشنامه‌های تاریخی اش، با دستمایه قرار دادن رویدادهایی خاموش و رها شده، به ریشه‌های مصائب جامعهٔ امروز می‌رسد.

زندگینامه حسین کیانی کارگردان و نمایشنامه نویس و بازیگر تئاتر

همسر حسین کیانی

ایشان سالها پیش با رویا میرعلمی بازیگر تئاتر و تلویزیون و سینما ازدواج کرده  و یک پسر به نام کارن دارد.

همسر رویا میرعلمی بازیگر کیست

رویا میرعلمی: همیشه دلم می خواست فردی که قرار است سالها با او زیر یک سقف زندگی کنم آگاه باشد و خوشبختانه حسین کیانی از زمانه خودش چندین قدم جلوتر و آگاه تر است، بعد از نمایش خویش خانه تجربه همکاری مجدد ما را به این نتیجه رساند که می توانیم زوج خوبی باشیم و ما در دوره ای این تصمیم را گرفتیم که فاصله زمانی زیادی میان تصمیم گیری تا ازدواج نبود، نه مثل این روزها که بعد از ۱۰ سال معاشرت آخرش هم به جایی نمی رسند

همسر رویا میرعلمی بازیگر کیست

سوابق هنری

وی کارگردانی و بازیگری در نمایشنامه داستان باغ وحش و بازی خانه , نهان خانه پنج در و  رژیستورها نمی‌میرند, مضحکهٔ شبیه قتل, تئاتر اجباری, تکیه ملت  ,همسایه آقا بیداری خانه نسوان ,اهل قبور ,همه فرزندان خانم آغا, مشروطه بانو, در شوره زار,  نمایش (چشم به راه میرغضب) و …را بر عهده داشت و در کارنامه هنری و بازیگری و کارگردانی خود دارد

عکس های جدید حسین کیانی کارگردان

نمایش واقعه در مجلس سودابه خوانی در سال ۱۳۷۸، که موفق به دریافت جایزه بهترین نمایش هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شد. این نمایش در سال ۱۳۷۹ در هفته هنر ایران در شهر پارمای ایتالیا دعوت شد و سپس در ایران در سالن سایه در تئاتر شهر به مدت ۳۳ شب به اجرای عموم درآمد.

زندگینامه و فیلم شناسی حسین کیانی کارگردان تئاتر

بیوگرافی و عکس های جدید حسین کیانی کارگردان

بیوگرافی شخصی حسین کیانی و همسرش رویا میرعلمی

بیوگرافی و عکس های جدیسد همسر رویا میرعلمی بازیگر

عکس های جدید رویا میرعلمی و همسرش

منابع: گرداوری در مجله حرف تازه، ویکی پدیا

نظرات