شرایط استفاده از بسته حمایتی مستاجرها

0

شرایط استفاده از بسته حمایتی مستاجرها

زمان ثبت نام و مبلغ و شرایط پرداخت بسته حمایتی مستاجرها و “وام حمایتی مستاجران” از سه شنبه ۳ تیر ۹۹ اعلام می شود. در ادامه جزئیات و نحوه دریافت و مدارک و شرایط را بخوانید.

شرایط استفاده از بسته حمایتی مستاجرها و زمان ثبت نام وام حمایتی مستاجران

به گزارش حرف تازه از خبرگزاری موج، افزایش اجاره بها برای حقوق بگیران با توجه به شیوع کرونا باعث ایجاد مشکلاتی مضاعف برای مستاجران شده ،دولت براین اساس مسئولیت طراحی بسته حمایتی از مستاجران را به وزارت راه، بانک مرکزی و وزارت اقتصاد سپرد تا فورا برنامه حمایتی برای مستاجران به تصویب برسد.

گفتنی است؛ پیشنهادات حمایتی وزارت راه روز سه شنبه در حضور رئیس جمهور مطرح می‌ شود و بعد از تصویب اطلاع‌ رسانی عمومی خواهد شد.

زمان و مبلغ دریافت وام حمایتی مستاجران

اختصاص وام به مستاجران مشروط به داشتن کد رهگیری است و کمیسیون اقتصادی دولت روز سه شنبه مبلغ این وام و مکانیزم پرداخت را اعلام خواهد کرد.

جزئیات ثبت نام مبلغ و مراحل پرداخت وام حمایتی مستاجران سه شنبه ۳ تیر ۹۹ اعلام می شود که ما نیز در ادامه بروزرسانی خواهیم کرد.

اینروزها شاهد افزایش سرسام آور اجاره بهای خانه هادر تهران و دیگر شهرستان ها هستیم که برای حقوق بگیران و کارگردان باعث دردسر و مشکل شده و علنا از توان پرداخت این اجاره بها برنمیآیند و با هزینه های زندگی توان پرداخت ندارند و با توجه به شیوع کرونا باعث ایجاد مشکلاتی مضاعف برای مستاجران شده است. البته اینگونه بسته ها و وام ها نیز راه حل نیست و باید فکری اساسی برای نظم دهی و ساماندهی به این گونه افزایش بی رویه اجاره بهاب خانه ها و منازل کرد. به همین دلیل دولت تصمیم گرفت تمهیداتی در این خصوص در نظر گیرد تا در این شرایط که بخشی از مستأجران نیازمند حمایت هستند، تسهیلات حمایتی دریافت کنند تا شاید کمکی برای آنها باشد.

 

نظرات