فیلم کامل اجرای هلیا رضوی در عصر جدید عصبانیت رویا نونهالی (بازیگر اینستاگرام)

0

فیلم اجرای هلیا رضوی در عصر جدید درباره فضای مجازی که باعث عصبانیت رویا نونهالی و حذف از مرحله اول فصل دوم عصر جدید شد را در ادامه در مجله حرف تازه بیینید.

اجرای هلیا رضوی در عصر جدید

فیلم کامل اجرای هلیا رضوی در عصر جدید عصبانیت رویا نونهالی (بازیگر اینستاگرام)

بیوگرافی هلیا رضوی بازیگر

هلیا رضوی، شرکت کننده قسمت ۱۸ مرحله اول فصل دوم عصر جدید ۳۰ ساله از تهران بود که درباره فضای مجازی و زندگی‌های دروغین و پز عالی  و جیب خالی بود، را اجرا کرد که در نهایت به دلیل عدم تسلط این شرکت کننده دو رای منفی از عظیمی نژاد و حیایی گرفت

فیلم اجرای هلیا رضوی در عصر جدید

او درباره این رای گفت: رای داوران را قبول دارم، اجرای خوبی نداشتم که همین حرف لو رویا نونهالی را عصبانی کرد و گفت: خودت هم قبول داری که اجرای خوبی نداشتی، اما او بعدا حرفش را پس گرفت که این باعث عصبانیت بیشتر نونهالی شد.
نونهالی عنوان کرد : مسئولیت اتفاق اجرا را باید بپذیرید، شما گفتید که من قبول دارم اجرای خوبی نداشتم و من به رای شما احترام می‌گذارم و رای خودم را تغییر می‌دهم.

بیوگرافی و عکس های هلیا رضوی بازیگر

فیلم اجرای نمایش هلیا رضوی را ببینید.

 

 

هلیا رضوی، با اجرای تئاتری تک نفره در برنامه عصر جدید با موضوع زندگی در فضای مجازی و واقعی باعث دو رای مثبت و منفی داوران شد اما صحبت های وی پس از اجرا لحظاتی جنجالی را با رویا نونهالی رقم زد که باعث شد حواشی و بحث هایی بوجود بیاید.

 

فیلم عصبانیت رویا نونهالی به خاطر اجرای بد در عصر جدید

تکرار برنامه عصر جدید را در ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه از شبکه ۳ تماشا کنید. گفتنی است که مرحله اول در حال تمام شدن است که این برنامه وارد مرحله دوم می شود که شرکت کنندگان صعود کننده در مرحله بالاتر به رقابت می پردازند و تا فینال ادامه خواهد داشت و در آخر چهار برنده انتخاب میشوند و جوایز ارزشمندی دریافت میکنند

منبع: مجله حرف تازه

 

نظرات