معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم دینامیت

0

فیلم “دینامیت، فیلمی ایرانی به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان است. این فیلم در ژانر کمدی-اجتماعی در سال ۹۷ ساخته و به مدت دو سال است که در انتظار اکران است. این فیلم که چندوقتی به دنبال مجوز اکران بود، حالا با شرایط بازگشایی مجدد سینماها در اپیدمی کرونا، پیش بینی می شود این فیلم به عنوان اولین مقاضی های اکران، به صورت عمومی نمایش داده شود. ”دینامیت” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم دینامیت

 

خلاصه داستان

فیلم جنجالی “دینامیت” جدیدترین فیلم مسعود اطیابی است. هنوز هیچ جزئیتاتی از داستان این فیلم منتشر نشده است اما با توجه به بازیگران و عوامل این فیلم و تصاویر منتشر شده از آن، پیش بینی می شود با استقبال گسترده ای از سمت مردم رو به رو شود.

داستان فیلم دینامیت

اطیابی پیش از این “مصائب دوشیزه”، “خروس جنگی”، “تگزاس” و  “انفرادی” را ساخته است. سیدمسعود اطیابی متولد ۱ مهر ۱۳۴۳ در گلپایگان، کارگردان و مدیر تولید ایرانی است. او فارغ‌التحصیل دوره مدیریت تولید از موسسه آموزش عالی سوره است. اطیابی فعالیت فیلمسازی را از سال ۱۳۶۴ با فیلمبرداری از جبهه های جنگ آغاز کرد.

 

اسامی بازیگران فیلم دینامیت

اسامی بازیگران فیلم دینامیت

 

دیگر عوامل

کارگردان: مسعود اطیابی، تهیه کننده: سیدابراهیم عامریان، مجری طرح: مریم رحیمی، نویسندگان: حمزه صالحی- شیما محمدبیگی، مدیر تولید: حمیدرضا اطیابی، مدیر فیلمبرداری: کوهیار کلاری، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار یک کارگردان: امیر علیازی، طراح صحنه: حجت اشتری، طراح لباس: افسانه صمدزاده، مدیر صدابرداری: عباس رستگار پور، طراح چهره پردازی: شهرام خلج، جانشین تولید: حمیدرضا اسماعیلی، مدیر تدارکات: یوسف آقایی، عکس: حسام‌الدین اطیابی.

نظرات