بیوگرافی رامین رضاییان فوتبالیست و همسرش کیست + عکس های جدید و جنجال اخیر

0

بیوگرافی رامین رضاییان فوتبالیست و همسرش کیست + عکس های جدید و جنجال اخیر

رامین رضاییان, فوتبالیست ایرانی است که حواشی و جنجالهای وی او را به حاشیه کشانده است. برای آشنایی بیشتر و اخبار جدید از حواشی و زندگی خصوصی و ورزشی او با بیوگرافی کامل و زندگینامه رامین رضاییان ملی پوش تیم فوتبال ایران و همسرش کیست و آیا ازدواح کرده یا نه با عکس ها و استوری ها و چت های جنجالی با دوست دخترش در اینستاگرام و ادرس پیج اصلی و خانواده با عکس پدر و مادرش با حواشی و جنجال های اخیر وی در اعتراضات و اغتشاشات ۱۴۰۱ او با ما همراه باشید

بیوگرافی رامین رضاییان فوتبالیست + ماجرای ازدواج و عکس پدر و مادرش

بیوگرافی رامین رضاییان بازیکن فوتبال

رامین رضاییان فوتبالیست ، در ۲۷ اسفند ۱۳۶۸ در ساری به دنیا آمده و بازیکن فوتبال اهل ایران است. وی سابقه عضویت در تیم‌های صبای قم، راه‌آهن و پرسپولیس را دارد. قد او ۱٫۸۵ متر و در پست دفاع راست توپ میزند. او در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر با چیپ تکنیکی و خوشگل توانست دومین گل ایران را مقال ولز به ثمر برساند. او بعد از زدن گل شادی و خوشحالی عجیبی را نشان داد و گفت: نمیدانم بخندم یا گریه کنم برای وضعیت کشورم و وطنم ایران

آمار و اطلاعات باشگاهی

باشگاه کنونی او الشحانیه است و در تیم هایی چون شهرداری ساری, شن‌سا تهران، صباباطرى راه‌آهن تهران, پرسپولیس تهران, اوستنده,
الشحانیه, تیم ملی ایران توپ زده است

عکس پدر و مادر رضائیان

همسر رامین رضاییان کیست

وی مجرد است اما تاکنون افشاگری ها و روابطی را در برخی رسانه ها به او نسبت دادند که خودش نه تکذیب کرده و نه تایید.
اما زمان ازدواج خود در جدیدترین مصاحبه اش بعد از پایان فوتبالش ذکر کرده و گفته: بعد از پایان فوتبالم ازدواج میکنم

عکس‌های منتشرشده به نام رامین رضاییان و همسرش، همگی عکس‌هایی است که او با نزدیکان و هوادارانش دارد.

عملکرد در صبای قم

او با انجام دادن ۹۸ بازی رسمی و به ثمر رساندن ۷ گل در باشگاه فوتبال صبای قم، فوتبال حرفه‌ای خود را آغاز کرد.

ماشین رامین رضاییان

سوابق در راه‌آهن

رامین رضاییان ۵۴ بازی رسمی برای باشگاه فوتبال راه‌آهن انجام داده‌است و ۱۱ گل نیز در طول حضورش در این تیم به ثمر رسانده‌است؛و توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد. در همان سال به عنوان گلزن‌ترین مدافع لیگ برتر دوره چهاردهم شناخته شد.

رفت و برگشت به پرسپولیس و اخراج

در فصل ۱۳۹۴–۱۳۹۵ لیگ برتر فوتبال ایران با قراردادی ۲ ساله به پرسپولیس پیوست و اولین گل خود برای پرسپولیس را در پیروزی ۲–۰ پرسپولیس مقابل سیاه‌جامگان زد و گل سوم پرسپولیس به استقلال را در شهرآورد ۸۲ به ثمر رساند.

در تیرماه ۱۳۹۵، با اینکه برای فصل بعد هم با پرسپولیس قرار داد داشت ولی با توجه به بندی که در قرار دادش بود این قرارداد را به صورت یک طرفه فسخ کرد و به باشگاه فوتبال چای‌کار ریزه‌اسپور ترکیه پیوست. اما بعد از مشکلاتی که با این تیم داشت، قراردادش را فسخ کرد؛ و به تیم سابقش بازگشت.

رضاییان به‌دلیل تنبیه انضباطی که در پی درگیری لفظی با علی علیپور بود از پرسپولیس اخراج شد.

اشاگری دوست دختر رامین رضاییان

عملکرد در اوستنده و الشحایه

رامین رضاییان در ۲۰۱۷ با یک قرارداد دو ساله به باشگاه فوتبال اوستنده بلژیک پیوست و برای تیمش نیز گلزنی کرد. در ۱۴ آبان ۱۳۹۷، با قراردادی یک‌ساله به تیم فوتبال الشحانیه قطر پیوست

عملکرد در دوران ملی

رامین در تاریخ ۳۰ دسامبر ۲۰۱۴ توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران دعوت شد و اولین گل ملی خود را در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۵ در پیروزی ۶–۰ در برابر گوآم به ثمر رساند.

سوایق و افتخارات رامین رضاییان

زندگی شخصی و خانواده رامین رضاییان

رامین فرزند عین‌الله متولد اول فروردین ۱۳۶۹ در ساری، مرکز استان مازندران است. مجرد و یکی از پرحاشیه‌ترین بازیکنان فوتبال ایران است.

تحصیلاتش دیپلم و مجرد است. رضاییان یکی از پرحاشیه‌ترین بازیکنان فوتبال ایران در سال ۹۵ بود. وی یک خواهر بزرگتر از خود دارد.

بازیکنان محبوب و تیم مورد علاقه

دوست دارم با دیویدبکام و کریستیانو رونالدو سلفی بگیرم. در واقع بازیکن محبوب خارجی من دو نفر است نه یکی! بازی در انگلیس، آلمان یا اسپانیا را دوست دارم و امیدوارم کن خیلی زود در اروپا بازی کنم

زندگینامه رامین رضاییان بازیکن فوتبال

افتخارات رامین رضاییان

رضائیان با پرسپولیس نایب‌ قهرمان لیگ شد. او در ۳ دربی یک گل زده و با همین بازی (نتیجه ۴ بر ۲ به نفع پرسپولیس) محبوب هواداران شد. او یک اخطار هم گرفت.
همچنین در جام ملت‌های ۲۰۱۵ عضوی از تیم ملی بود. او در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ هم فیکس شد و در ۲۴ بازی رسمی ملی ۲ گل زده و یک اخطار دارد.

رامین رضاییان در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر با چیپ تکنیکی و خوشگل توانست دومین گل ایران را مقال ولز به ثمر برساند. او بعد از زدن گل شادی و خوشحالی عجیبی را نشان داد و گفت: نمیدانم بخندم یا گریه کنم برای وضعیت کشورم و وطنم ایران

به خاطر پدرم پرسپولیسی شدم

رسم بر این شده پرسپولیسی ها می گویند من از بچگی پرسپولیسی بودم. استقلالی هم همین طور. من از گفتن این جمله ها بیزارم. دوست ندارم تظاهر کنم.علاقه بوده که پرسپولیسی شدم. به خاطر پدرم هم بود. پدرم پرسپولیس را خیلی دوست دارد.

عکس های جدید رامین رضاییان و همسرش

اینستاگرام رامین رضاییان

برای پیگیری فعالیت‌های ورزشی و زندگی روزانه وی می‌توانید به آدرس اینستاگرام او مراجعه کنید.

raminrezaeian@

عکس های جدید رامین رضاییان

ramin-rezaeian اینستاگرام

عکس های خصوصی رضائیان

نظرات