تصاویر جسد قاضی غلامرضا منصوری

1

تصاویر جسد قاضی غلامرضا منصوری و پرت شدن از پنجره در رومانی و جزئیات مرگ و خودکشی وی را در هتلی در محل اقامتش را می خوانید. گفتنی است روز جمعه ۳۰ خرداد ماه ۱۳۹۹ برخى رسانه هاى اروپایى از مرگ قاضى غلامرضا منصورى خبر داده اند. گفته شده که پیکر او در مقابل هتل محل اقامتش پیدا شده است. ظاهرا او از پنجره به پایین پرت شده است و پلیس اینترپل تاکید به خودکشی وی داشته است. در ادامه جزئیات را بخوانید.

تصاویر جسد قاضی غلامرضا منصوری و پرت شدن از پنجره در رومانی

تصاویر جسد قاضی غلامرضا منصوری

تصویری دیگر از عکس جسد قاضی منصوری در رسانه ها منتشر شده است که در ادامه مشاهده میکنید که جسد وی را از هتلی که در آن سکونت داشت خارج میکنند.

تلویزیون رومانی خبر از کشف جسد قاضی منصوری در هتلی واقع در بخارست داد و مرگ غلامرضا منصوری در رومانی توسط وزارت خارجه نیز تایید شد.

سیدعباس موسوی، در پاسخ به پرسش خبرنگاران ضمن تایید خبر مربوط به درگذشت منصوری، اظهار کرد: منتظر دریافت گزارش رسمی علت این حادثه هستیم و از مقامات رومانیایی درخواست داریم علت دقیق حادثه را رسما به ما اعلام نمایند.

تصاویر جسد قاضی غلامرضا منصوری و پرت شدن از پنجره در رومانی

سخنگوی وزارت امور خارجه خاطر نشان کرد: ایشان مدتی قبل به سفارت ایران مراجعه و درباره نحوه بازگشت خود به ایران رایزنی کرده بود و از آنجا که تحت تعقیب قوه قضاییه ایران از طریق پلیس بین الملل بود، توسط پلیس اینترپل رومانی دستگیر شد. بر این اساس ما از مقامات و پلیس رومانی می‌خواهیم به وظایف قانونی خود عمل کرده و در خصوص نحوه و علت دقیق این حادثه گزارش رسمی ارائه نمایند.

رئیس پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی گفت که خودکشی و مرگ غلامرضا منصوری از سوی پلیس اینترپل در بخارست تأیید شد. سردار شیرزاد خاطر نشان کرد: تحقیقات در این رابطه از سوی پلیس بین الملل جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد.

1 دیدگاه در “تصاویر جسد قاضی غلامرضا منصوری

  1. سیروس گفت:

    تمام جهان دروغ است جز موهومات ما. خخخخخخ

نظرات