حسن موش شرور قلعه حسن خان کیست؟

0

حسن موش شرور معروف منطقه قلعه حسن خان تهران واقع در شهرک قدس توسط پلیس دستگیر شد که در ادامه جزئیات دستگیری و عکس و بیوگرافی و سوابق وی را در مجله حرف تازه میخواید

حسن موش شرور قلعه حسن خان کیست؟ + عکس و بیوگرافی و جزئیات دستگیری

حسن موش شرور قلعه حسن خان تهران کیست؟

خرداد ماه ۹۹ یکی از شروران مشهور در  قلعه حسن خان شهرستان قدس دستگیر شد. این شرور اقدام به بستن معابر و قدرت نمایی در بخشی از منطقه شهر قدس می کرد که به دلیل وجود حرم امامزاده حضرتین به نام بلوار امام زاده نام گذاری شده است.

شهرستان قدس قبل از زمان پیش از تبدیل شدن به شهرستان و در حالی که بخشی از شهرستان شهریار بود از مشکل وجود اراذل اوباش و اشرار رنج می برد. بسیاری از شرورهای این منطقه با القاب مختلفی مانند نادر ۲۰۰۰، حسن موش و… در بخش های مختلف این شهر دست به اقداماتی مثل زورگیری و بستن معابر می کردند.

جزئیات دستگیری حسن موش

۲۷ خرداد ۹۹ با دستور مقام قضایی شرور مشهور ملقب به حسنموش در حین بستن یک معبر در منطقه امامزاده که محله ای نسبتا خلوت در شهرستان قدس یا قلعه حسن خان است دستگیر شد.

قلعه حسن خان کجاست؟

نام قلعه حسن خان را امیرتومان (میرشکار قاجار) با علاقه ای که به پسر خود داشت با ساخت قلعه ای روی این منطقه نهاد. شهر قدس که تا قبل از تأسیس شهرداری در سال ۱۳۶۸ تحت نام قلعه حسن خان شناخته می‌شد، روستایی کوچک و قلعه مانند در حاشیه غربی تهران و پائین روستای وردآورد و کارواسرا سنگی بود. در جبهه شمالی آن کاووسیه ، در جبهه غربی سرخ حصار ، در جبهه شرقی اسماعیل آباد شهرک ابریشم فعلی و در جبهه جنوبی آن ورامینک قرار داشت.

در سال ۱۳۶۸ شهر قدس از رشد روستای قلعه حسن خان و ادغام آن با نقاط دیگری مانند سرخ حصار، کاووسیه، اسماعیل آباد و شهرک بهشتی به وجود آمده‌است.

نظرات