آدرس سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۹۹ – ۱۴۰۰ تمامی استان ها

0

آدرس سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۹۹ – ۱۴۰۰ تمامی استان ها و شهرستان های کشور در آذربایجان غریی و شرقی و اردبیل و تبریز, اصفهان, ثبت نام مدارس نمونه دولتی البرز ,ایلام ,بوشهر ,ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران, چهارمحال و بختیاری ,زنجان و خراسان رضوی و جنوبی و شمالی ,خوزستان ,سیستان و بلوچستان ,فارس, قزوین ,قم ,کردستان ,کرمان ,کرمانشاه ,کهگیلویه و بویراحمد ,گلستان گیلان, لرستان ,مازندران ,مرکزی ,همدان ,یزد و … را در ادامه با لینک سایت و زمان ثبت نام و آزمون را در مجله حرف تازه مشاهده کنید

آدرس سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی 99 - 1400 تمامی استان ها

نحوه ثبت نام در مدارس نمونه دولتی ۹۹ – ۱۴۰۰

دانش آموزان پایه نهم برای ورود به پایه نهم و تحصیل در مدرسه ها و آموزشگاه های نمونه دولتی در سال ۹۹ – ۱۴۰۰ باید در زمان مقرر شده به سایت ثبت نام مراجعه نمایند و برای شرکت در آزمون مربوطه ثبت نام کنند.

همانطور که اطلاع دارید، نحوه مدیریت این اموزشگاه ها و مدرسه های دوره اول متوسطه به مدارس هیئت امنایی تغییر یافته و آزمون نمونه دولتی هر سال ، برای ورود به مدرس های نمونه دولتی ششم ابتدایی و نمونه دولتی نهم به دهم برگزار می شود .

توجه: ​برای ورود به مدارس نمونه دولتی پایه ششم همانند سال گذشته آزمونی برگزار نمی گردد و پذیرش دانش آموزان صرفا به اساس سوابق تحصیلی آن ها صورت می گیرد.

سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۹۹ – ۱۴۰۰

متقاضیان شرکت در آزمون ۹۹ – ۱۴۰۰ جهت ثبت نام باید به سایت Azmoon.medu.ir مراجعه نمایند که در این مقاله به مراحل ثبت نام در این آزمون اشاره شده است .

شرایط ثبت نام

دانش آموز برای ثبت نام در آزمون ورودی نمونه دولتی نهم به دهم ، باید معدل ۱۷ در نیمسال اول و دوم پایه نهم را کسب کرده باشد .داوطلبان باید تابعیت ایرانی داشته باشند اما اتباع غیر ایرانی هم می توانند با شرایط خاص ، ثبت نام و در آزمون شرکت کنند .

زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۹۹ – ۱۴۰۰

ثبت نام آزمون امسال به صورت هماهنگ و از طریق سامانه ثبت نام انجام می شود .در سال تحصیلی گذشته در نیمه دوم فروردین ماه انجام شد اما زمان دقیق ثبت نام آزمون با توجه به شیوع ویروس کرونا با کمی تغییر انجام خواهد شد .

** ثبت نام مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه نظری و هنرستان فنی حرفه ای از روز شنبه ۱۷ خرداد تا روز سه شنبه ۲۷ خرداد از طریق سامانه ثبت ‌نام انجام خواهد شد .

زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی و اعلام نتایج

داوطلبان می بایست یک هفته قبل از برگزاری آزمون با مراجعه به سامانه ثبت نام استان اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی کنند . زمان برگزاری آزمون  ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۰ تیر در سراسر کشور به صورت همزمان برگزار می‌شود . نتایج آزمون نیز احتمالاً یک ماه پس از برگزاری آزمون از طریق سایت مذکور اعلام می شود .

آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم ۹۹ – ۱۴۰۰ ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۰ تیر در سراسر کشور به صورت همزمان برگزار می‌شود

لازم به ذکر است كارت ورود به جلسه ، صرفاً برای دانش آموزانی فعال خواهد شد كه پرداخت خود را به صورت كامل انجام داده و كد رهگيری دريافت نموده باشند .

آدرس سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی

۱- آذربایجان شرقی azmoon.eamedu.ir
۲- ثبت نام مدارس نمونه دولتی آذربایجان غربی ۱۰٫۱۱۴٫۱٫۲۱
۳- اردبیل ۲۱۷٫۲۱۹٫۱۵۳٫۲۱۸
۴- ثصفهان sanjesh.isfedu.ir
۵- البرز azmoon.albmedu.ir
۶- ایلام ilam.natije.ir
۷- بوشهر
۸- تهران azmoon.tehranedu.ir
۹- شهرستان های تهران sanjesh.teo.ir
۱۰- چهارمحال و بختیاری sanjesh.chbedu.ir

۱۱- خراسان جنوبی azmoon.skedu.ir
۱۲- خراسان رضوی nemone.razavi.medu.ir
۱۳- خراسان شمالی azmoon.nkhedu.ir
۱۴- خوزستان azmoon.khouzedu.ir
۱۵- زنجان sabtenam.zanjanedu.ir
۱۶- سمنان iranschl.ir
۱۷-سیستان و بلوچستان ۷۸٫۳۸٫۱۱۴٫۱۰۵
۱۸- ارس sanjesh.farsedu.ir
۱۹- قزوین nemooneh.qazvinedu.ir
۲۰- قم asazmoon.qomedu.ir

۲۱- کردستان ۱۰٫۲۴۹٫۷٫۲۰۴​
۲۲- کرمان sanjesh.kermanedu.ir
۲۳- کرمانشاه www.azmoonkedu.ir
۲۴- کهگیلویه و بویراحمد azmoon.kbedu.ir
۲۵- گلستان nemooneh.goledu.ir
۲۶- گیلان sanjesh.giledu.ir
۲۷- لرستان
۲۸-  مازندران ۲۱۷٫۲۱۹٫۱۷۲٫۵۳
۲۹- مرکزی markazi.natije.ir
۳۰- هرمزگان ۱۰٫۱۸۷٫۵۰٫۲۲
۳۱- ثهمدان hamedan.natije.ir
۳۲- یزد result.yazdedu.ir

آدرس سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی همه استان ها

نظرات