بیوگرافی و عکس های جدید اشکان پارسا بازیگر

0

بیوگرافی و عکس های جدید اشکان پارسا بازیگر

بیوگرافی و عکس های اشکان پارسا بازیگر و همسرش، بازیگر نقش سهراب در سریال دردسر والدین، فیلم شناسی و سن و محل تولد و سوابق فیلم و سریال چهره وی در بزرگسالی و در گذر زمان و عکس های جدید و پیج اینستاگرام این بازیگر را در مجله حرف تازه مشاهده خواهید‌.

بیوگرافی اشکان پارسا بازیگر نقش سهراب در دردسر والدین + عکس جدید و فیلم ها

بیوگرافی اشکان پارسا

اشکان پارسا، بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۳۶۷ در تهران است که از بازیگران خردسال و نوجوانی است که وارد عرصه بازیگری شده و حالا در سن جوانی قرار دارد.

سوابق بازیگری‌:

آقای پارسا از ۷ سالگی وارد بازیگری شده و یکی از بازیگران کودک و نوجوان است که بعد از ایفای نقش در چند اثر ، دیگر در هیچ فیلم و سریالی دیده نشده و خبری از او در زمینه بازیگری نشد
از جمله سریال هایی که بازی کرده میتوان به دردسر والدین و مجتمع مسکونی فرخ و فرج و سریال مریم مقدس در اشاره کرد.

اشکان پارسا بازیگر الان کجاست‌؟

در واقع می توان گفت که او بعد از نقش آفرینی در سریال دردسر والدین و سریال مجموعه مسکونی فرخ و فرج ، دیگر خبری از او در زمینه بازیگری نشد و ازجمله هنرمندان فراموش شده می باشد.
هیچ خبر جدیدی از او و اطلاعات دقیق هنری درباره او وجود ندارد.

بازیگر نقش سهراب در سریال دردسر والدین کیست

سهراب در سریال دردسر والدین کیست:

او در سال ۱۳۸۰ در سریال دردسر والدین به کارگردانی مسعود نوابی بازی کرد که پسر دوم ایران یزدان پناه با بازی فاطمه گودرزی است و یک خواهر و برادر دارد.

او در این سریال در کنار بازیگرانی چون مهران مدیری، فاطمه گودرزی، مریم بلالی مقدم، روژان آریامنش، علی صادقی، سهیل تاکی، زنده یاد حمیده خیرآبادی، حسین ایل بیگی، زهره حمیدی و لیلا شوقی…ایفای نقش کرده است.

بازیگر مجتمع مسکونی فرخ و فرج:

از دیگر آثار هنری او بازی در سریال مجتمع مسکونی فرخ و فرج به کارگردانی اصغر فرهادی در سال ۱۳۷۷ است که در کنار هنرمندان شاخصی چون زنده یاد اسماعیل داورفر، علی اوسیوند، ژاله صامتی، زنده یاد ابراهیم آبادی، فریده سپاه منصور، سعید آقاخانی، هایده حائری،… ایفای نقش کرده است

عکس های اشکان پارسا بازیگر

بازیگر سریال مریم مقدس:

آقای پارسا از بازیگران سریال مریم مقدس به کارگردانی شهریار بحرانی است که بعدا فسلم سینمایی آن نیز ساخته شد.

او در این سریال در کنار هنرمندانی چون محمد کاسبی، شبنم قلی خانی، محمدرضا طاهری، پرویز پورحسینی، مریم رضوی، حسین یاری، مرجان شیرمحمدی، رویا تیموریان، زهیر یاری، زهرا سعیدی و … ایفای نقش کرد

منبع: مجله حرف تازه

نظرات