معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم بنفشه آفریقایی

0

فیلم “بنفشه آفریقایی، فیلمی ایرانی به کارگردانی مونا زندی حقیقی و تهیه کنندگی علیرضا شجاعی نوری است. این فیلم در ژانر اجتماعی در سال ۹۶ ساخته و به مدت سه سال است که در انتظار اکران است. این فیلم که در بخش بهترین بازیگر نقش اول و بهترین موسیقی متن سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، حالا با شرایط بازگشایی مجدد سینماها در اپیدمی کرونا، پیش بینی می شود این فیلم به عنوان اولین مقاضی های اکران، به صورت عمومی نمایش داده شود. ”بنفشه آفریقایی” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم بنفشه آفریقایی

 

خلاصه داستان

فیلم “بنفشه آفریقایی” روایتگر زنی به نام “شکوه” است. شکوه به همراه همسر دومش “رضا” تصمیم می‌گیرند تا “فریدون” همسر سابقش که توسط فرزندانشان به خانه سالمندان سپرده شده‌است را به خانه خود بیاورند. این تصمیم اتفاقات جدیدی را در زندگی هر سه نفر رقم می‌زند.

داستان فیلم بنفشه آفریقایی

با آوردن “فریدون” در خانه رابطه “شکو” و “فریدون” تغییراتی می‌کند که در زندگی با “رضا” هم تاثیر می‌گذارد و اتفاقات تازه‌ای را در این خانه و روابط سه نفر رقم می‌زند.

 

اسامی بازیگران فیلم بنفشه آفریقایی

اسامی بازیگران فیلم بنفشه آفریقایی

 

دیگر عوامل

کارگردان: مونا زندی حقیقی، نویسنده: حمیدرضا بابابیگی، تهیه کننده: علیرضا شجاع نوری، فیلمنامه نویس: حمید بابابیگی، مدیر فیلمبرداری: فرهاد صبا، صدابردار: مهدی صالح کرمانی، چهره پرداز: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه: علی عابدینی، تدوین: بهرام دهقانی، صداگذاری: علیرضا علویان، موسیقی: پیمان یزدانیان.

نظرات