بیوگرافی شاهین (شاون) رضایی بدنساز و مدلینگ ایرانی +اینستاگرام

0

بیوگرافی و عکس های شخصی و استوری و اینستاگرام و محل تولد و خانواده و پدر و مادر و سن و اصالت و سوابق ورزشی و مدلینگ و بازیگری “شاهین (شاون) رضایی” بدنساز و مدلینگ ایرانی و پیج اینستاگرام وی در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی شاهین (شاون) رضایی بدنساز و مدلینگ ایرانی +اینستاگرام

بیوگرافی شاهین رضایی

شاهین رضایی که خود را در پیج اینستاگرامش شاون رضایی معرفی کرده، بدنساز و مدل ایرانی ایرانی است که در حالا در امریکا زندگی میکند و مدلینگ، فیتنس کار و بدنساز است.

شاون رضایی مدل ایرانی آمریکایی کیست

“شاون رضایی” متولد دهه شصت در ایران است که در کودکی به همراه خانواده اش به خارج از کشور مهاجرت کرده و حالا در آمریکا زندگی میکند و تیپ و چهره و استایل بازیگران هالیوودی را دارد.

بیوگرافی شاهین (شاون) رضایی بدنساز و مدلینگ ایرانی +اینستاگرام

پدر و مادر و خانواده

درباره اصالت و محل تولد و پدر و مادرش خبری منتشر نشده است و اما اینکه وی اصالتا ایرانی است ، اما متولد کجای ایران و کدام شهر ایران است، مشخص نیست.

سوابق ورزشی از بدنسازی تا فیتنس

از سالها پیش در در زمینه بدنسازی و پرورش اندام فعالیت میکند و اندام و هیکل بسیار ورزیده و تنومندی دارد که حاصل تلاش و تمرینات بی وقفه اش در این زمینه است و تمرینات بسیار سختی در روزهای برفی و بدون لباس و پوشش و تحمل سرما برای استقامت بدنش انجام میدهد. از دیگر ورزش های مورد علاقه اش رشته فیتنس است که مدتی است که در ورزش فیتنس را نیز دنبال میکند.

زندگینامه شاهین رضایی بدنساز و مدل

فعالیت مدلینگ

شاهین رضایی که در آمریکا با نام شاون شناخته میشود، گیاهخوار است و از رژیم غذایی گیاهی تبعیت میکند و با دلیل داشتن چهره جذاب و استایل و قامت خاص و ورزیده به عنوان مدلینگ را با چند برند معروف امریکایی و اروپایی همکاری دارد. گفتنی است که او درآمد هنگفتی نیز از راه مدلینگ و فعالیت ورزشی به دست آورده و اکنون با ثروت و دارایی ۱۰ میلیون دلاری ، در زمره یکی از ورزشکاران ثروتمند ایرانی – آمریکایی به شمار می آید.

بازیگر هالیوود

او علاوه بر مدلینگ و بدنسازی، تجاربی نیز در زمینه بازیگری و همکاری با هالیوود دارد و در چند فیلم به عنوان بازیگر حضور داشته است

پیج اینستاگرام شاهین رضایی

shaun_rez

عکس های شاهین رضایی مدل ایرانی آمریکایی

بیوگرافی شخصی شاون رضایی بدنساز و پرورش اندام

اینستاگرام شاون رضایی بدنساز و مدل

شاهین رضایی بدنساز ایرانی معروف به شاون کیست

منبع: مجله حرف تازه و پیج شخصی شاون رضایی

نظرات