بیوگرافی و عکس های غزل حکیمی فرد شطرنج باز

0

بیوگرافی و عکس های غزل حکیمی فرد شطرنج باز

بیوگرافی غزل حکیمی فرد شطرنج باز ایرانی تبعه سوئیس و استاد بزرگ شطرنج و همسرش و علت مهاجرت به سوئیس و سوابق و افتخارات غزل حکیمی‌فرد و پیج اینستاگرام وی را در مجله حرف تازه مشاهده کنید.

بیوگرافی غزل حکیمی فرد شطرنج باز و همسرش + مهاجرت و افتخارات غزل حکیمی‌فرد

بیوگرافی غزل حکیمی فرد

غزل حکیمی فرد، عضو سابق تیم ملی شطرنج ایران و استاد بزرگ شطرنج متولد ۲۵ فروردین ۱۳۷۳ در تهران که به تازگی تبعه سوئیس شده و موسسه فناوری فدرال شهر زوریخ سوئیس در مقطع کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر تحصیل می کنند. خواهرش رعنا حکیمی فرد نیز از شطرنج بازان ایرانی است که از او کوچکتر است

سوابق ورزشی

حکیمی فرد عنوان استاد بزرگ زنان در رشته شطرنج را از آن خود کرده و دارای ریتینگ ۲۲۶۵ است که یکی از نفراتی بود که در زمان انتشار رنکینگ جهانی، جزو شطرنج بازان رده بالای کشورمان محسوب می‌شد. رنگینک و ریتینگ جهانی زیر می باشد:
رنکینگ جهانی ۶۶۶۵ (سپتامبر ۲۰۱۹)
فیده ریتینگ ۲۲۵۵ (سپتامبر ۲۰۱۹)
بهترین ریتینگ ۲۳۰۸ (سپتامبر ۲۰۱۶)

افتخارات غزل حکیمی‌فرد

همسر غزل حکیمی فرد

وی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است

تابعیت سوئیس غزل حکیمی فرد

خانم حکیمی‌فرد شطرنج‌باز ایرانی که اهل ایران است در سال ۲۰۲۰ تابعیت خود را از کشور ایران به کشور سوئیس تغییر داده و زیر پرچم این کشور در مسابقات بین المللی شرکت خواهد کرد. خانم حکیمی فرد هم اکنون در موسسه فناوری فدرال شهر زوریخ سوئیس در مقطع کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر تحصیل می کنند.

او مدتی است برای ادامه تحصیل در زوریخ اقامت دارد، تصمیم گرفته از این پس با پرچم این کشور به فعالیت شطرنجی خود ادامه بدهد.

اینستاگرام غزل حکیمی فرد استاد بزرگ شطرنج

سال شروع شطرنج

این بانوی شطرنج باز ازکودکی وارد این رشته ورزشی شده و در سال ۱۳۸۸ و در سن ۱۶ سالگی قهرمان شطرنج زنان ایران شد، که با کسب ۱۰ امتیاز از ۱۲ بازی و اختلاف ۱٫۵ امتیازی نسبت به نزدیکترین رقیب خود به این عنوان رسید

او در سال ۲۰۰۷ درجهٔ استاد فیده زنان را دریافت کرده و در سپتامبر ۲۰۱۶ با ریتینگ ۲۳۰۸ در ردهٔ سوم بین شطرنج‌بازان زن ایرانی قرار گرفته‌است.

عکس پدر و خواهر غزل حکیمی فرد

زندگینامه غزل حکیمی فرد شطرنج باز ایرانی تبعه سوئیس

تیم ملی شطرنج ایران

حیکی فرد در المپیاد شطرنج ۲۰۱۰ عضو تیم ملی ایران در بخش زنان بود و در سال ۲۰۱۰ مقام هفتم مسابقات قهرمانی شطرنج زیر ۱۶ سال دختران جهان را در شهر خالکیدیکی یونان کسب کرد.

سال گذشته نیز علیرضا فیروزجا از زیر پرچم ایران بیرون رفت تا از زمستان گذشته تاکنون زیر پرچم فدراسیون جهانی مسابقه می‌دهد.

بیوگرافی شخصی غزل حکیمی‌فرد

اینستاگرام غزل حکیمی فرد

پیج شخصی او در اینستاگرام با آیدی ghazalhkmf فعال است که از دسیترس عموم خارج است و تصاویر کمدی نیز از او یافت می شود

گرداوری در مجله حرف تازه

نظرات