بیوگرافی و عکس های جمشید علیمراد خواننده قدیمی

0

بیوگرافی و عکس های جمشید علیمراد خواننده قدیمی

بیوگرافی جمشید علیمراد خواننده قدیمی شکار آهو به همراه عکس ها و درگذشت و علت مرگ جمشید علیمراد معروف جمی مراد و آثار موسیقی و سوابق و پیج اینستاگرام و همسر خواننده قدیمی را در مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی جمشید علیمراد خواننده قدیمی + عکس ها و تکذیب درگذشت جمشید علیمراد

بیوگرافی جمشید علیمراد

جمشید علیمراد، خواننده ایرانی قدیمی متولد ۱۲ اسفند ۱۳۲۲ ‌در تهران خیابان پیروزی تهران بود که در ژوئن ۲۰۲۰ و خرداد ۹۹ بر اثر بیماری سرطان درگذشت. او بیش از ۵ دهه سابقه فعالیت در زمبنه موسیقی را دارد و هم اکنون ساکن لس آنجلس آمریکاست. از جمله معروفترین ترانه های او جشن ما، بادبادک و ایران من اوست.

او ترانه هایی چون شکار آهو و جشن بادبادکها و ایران و چند آلبوم شاد را منتشر کرده و بعد از خروج از ایران در امریکا نیز فعالیتش را ادامه داده و پیشرو در زمیبنه موسیقی ایرانی در آنجا بود

خبر درگذشت جمشید علیمراد خواننده

در روزهای گذشته برخی کاربران فضای مجازی از درگذشت این خواننده در روز یازدهم ژوئن ۲۰۲۰ در لس آنجلس در شبکه های احتماعی و فیس بوک و اینستاگرام خبر دادند، نزدیکان علیمراد این خبر را تکذیب کردند.

اما بعدا علیرضا امیرقاسمی مدیر شبکه تپش نوشت: جمشید عزیزمان را از دست دادیم ولی یادش همیشه در دلهایمان جاودانه خواهد ماند، لبخندش، خاطره‌هایش و صدای پرطنینش، صندلیش در شب نشینی‌های نوروزیمان خالی خواهد ماند. جمشید عزیزمان مدت زیادی با بیماری سرطان نبرد کرد و نخواست هیچ کس جز چند تن از دوستان نزدیکش از این ماجرا با خبر شوند.

بیوگرافی و عکس های جمشید علیمراد خواننده قدیمی

جمشید معروف به جمی مراد کیست

جمشید علی مراد معروف به جیمی مراد با اجرای کنسرت در امجدیه بطور حرفه ای وارد کار موسیقی شدو او تاکنون ترانه هایی چون: شکار آهو و تور ماهی ها که خودش آهنگها و ترانه هایش را ساخته و خوانده به شهرت رسید

او در ادامه فعالیت هنری خود با معروف ترین آهنگ سازان و خوانندگان ایتالیایی همکاری کرده و به اجرای ترانه هایی به ایتالیایی پرداخت.

علی مراد در کارنامه خود چند آلبوم شاد دارد که در امریکا ساخته و اکنون ساکن این کشور است. او چند سال پیش به عنوان خواننده برتر انتخاب شد.

منبع: مجله حرف تازه

نظرات