نحوه شرکت در مسابقه قرون به قرون + زمان پخش

2

مسابقه “قرون به قرون”، مسابقه ای جذاب و متفاوت بکارگردانی فریدالدین نیکجو و تهیه کنندگی شهاب عباسی است. این برنامه قرار شده پس از پایان مراحل ساختش، بزودی از شبکه ایران کالا پخش شود. برای شرکت و بازی در این مسابقه، علاقمندان میتوانند بسایت رسمی این برنامه مراجعه و ثبت نام کنند. در ادامه ای مطلب، یه معرفی کامل این مسابقه هیجان انگیز و نحوه شرکت در آن می پردازیم.

نحوه شرکت در مسابقه قرون به قرون + زمان پخش

 

مسابقه قرون به قرون

مسابقه “قرون به قرون” برنامه تلویزیونی ‌ای است که تعامل اقتصادی بین اعضای خانواده را بچالش می‌کشد. این برنامه در قالب مسابقه و سرگرمی شامل بخش‌ها و مراحل مختلف، مهیج و شادی است که بکارگردانی فریدالدین نیکجو تهیه می‌شود.

مجریان مسابقه قرون به قرون

این برنامه تلویزیونی بعد از طی کردن مراحل پیش‌تولید، به زودی با اجرای شهاب عباسی، حسام ناصری، احمدرضا موسوی، سامان گوران و مهسا ایرانیان مقابل دوربین می‌رود. پس از آماده شدن نهایی قرار است فصل اول آن در قالب ۲۷قسمت از شبکه ایران کالا به نمایش گذاشته شود. هنوز اطلاعاتی از نحوه ثبت نام و شرکت در این مسابقه منتشر نشده است که به محض انتشار، ما این بخش را به روز رسانی خواهیم کرد.

 فریدالدین نیکجو

 فریدالدین نیکجو پیش از این کارگردانی سریال “کیمای خاک” و برنامه های تلویزیونی “زیگزاگ”، “قبول باشه” و “دست پخت های خودمونی” را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

2 دیدگاه در “نحوه شرکت در مسابقه قرون به قرون + زمان پخش

  1. مهری شاکری گفت:

    دوست دارم با خانواده ام در این مسابقه شرکت کنم

  2. رومینا گفت:

    میشه زمان تکرارش و بگید . ممنون

نظرات