بیوگرافی سید محمود موسوی مجد جاسوس + حکم اعدام

0

بیوگرافی سید محمود موسوی مجد جاسوس و حکم اعدام وی با تصاویر و زندگینامه سید محمود موسوی مجد جاسوس موساد و سیا و همسرش را میخوانید

بیوگرافی سید محمود موسوی مجد جاسوس + حکم اعدام

شغل سید محمود موسوی مجد چیست؟

به تازگی اطلاعات جدیدی از سید موسوی‌ مجد به‌دست آمده که برخلاف آنچه در برخی رسانه‌ها گمانه‌زنی می‌شود، وی نظامی یا پاسدار نبوده و همچنین جزو نیروهای بسیجی که بصورت داوطلب عازم سوریه می‌شدند نیست.

محل تولد و زندگی

او پیش از انقلاب و در سنین کودکی همراه با خانواده از ایران خارج شده و بزرگ شده کشور سوریه است.

وی در سوریه با برخی مستشاران ایرانی ارتباط می‌گیرد و به عنوان راننده خودرو مشغول به‌کار می‌شود و در پوشش راننده اطلاعاتی که به‌دست می‌آورد را به سرویس اطلاعاتی اسرائیل و آمریکا می‌فروخت. او در قبال این اطلاعات ماهانه ۵ هزار دلار از این سرویسها حقوق دریافت می‌کرد.

زمان دستگیری موسوی‌مجد ۲۶ ماه قبل بوده است و پرونده وی ارتباطی به ترور حاج قاسم سلیمانی ندارد.

او همان ۲۶ ماه قبل توسط نیروهای حزب‌الله لبنان، که اشراف ویژه‌ای روی سرویس‌ موساد دارد، شناسایی و دستگیر و به ایران تحویل داده شده و از آن زمان در بازداشت به سر می‌برد.

بیوگرافی سید محمود موسوی مجد 

سید محمود موسوی مجد فرزند کاظم نفوذی سازمان سیا و موساد بود که در حوزه‌های امنیتی و نیروهای مسلح به ویژه سپاه قدس اطلاعات جمع‌آوری کرده و در قبال دریافت پول و دلار وطن فروشی میکرد.

از آنجا که نیروهای آمریکایی از مدتها قبل به دنبال حذف سردار سلیمانی بودند، جاسوس هایی را برای اطلاع از برنامه تردد سردار سلیمانی استخدام کردند. گفته می شود سیدمحمود موسوی مجد از جمله مهمترین جاسوس های سیا در منطقه بود که موفق شده بود از برنامه حضور سردار در فرودگاه بغداد اطلاع کسب کند.

او با در اختیار دادن اطلاعات به بیگانگان دریافت پول میکرد و هنوز درباره اینکه نامبرده چه اطلاعات مهم دیگری را از کشور را فروخته است اطلاعات دقیقی عنوان نشده است.

از وی اطلاعات زیادی در دست نیست و به دلیل محرمانه بودن آن احتمالا بعدا فاش میشود، وی توسط وزارت اطلاعات دستگیر و در شعبه ۱۹ دیوان عالی حکم اعدام او تایید گردیده است و بزودی اعدام می شود.

اولین عکس بدون پوشش و سانسور سید محمود موسوی مجد جاسوس

اولین عکس سید محمود موسوی مجد جاسوس

سخنگوی قوه قضائیه گفت: سیدمحمود موسوی مجد که هم به موساد و هم سیا وصل بود و در قبال اخذ دلار، برای آنها در حوزه‌های امنیتی و نیروهای مسلح از جمله سپاه قدس و محل استقرار ترددهای سردار سلیمانی اطلاعاتی را جمع‌آوری کرده بود با حکم دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شد.

وی ادامه داد: شعبه ۱۹ دیوانعالی این حکم را تأیید کرد و به زودی اجرا می‌شود

وی در قبال اخذ دلار آمریکایی جاسوسی می‌کرده و به اعدام محکوم شده است. شعبه ۱۹ دیوان عالی کشور حکم موسوی مجد را تایید کرده است. در زمانی نزدیک حکم جاسوس سیدمحمود موسوی مجد اجرا می‌شود.

زندگینامه و سوابق سید محمود موسوی مجد جاسوس

پرونده مجد ارتباطی با ترور سردار سلیمانی ندارد

مرکز رسانه قوه قضائیه توضیحاتی را در رابطه با پرونده سید محمود موسوی مجد جاسوس سیا که به اعدام محکوم شده است، ارائه داد.

تمام مراحل قضائی پرونده جاسوس سیا و موساد مدتها قبل از شهادت حاج قاسم سلیمانی انجام شده است. پرونده وی ارتباطی با اقدام تروریستی دولت آمریکا در به شهادت رساندن فرمانده سپاه قدس ندارد.

مرکز رسانه قوه قضائیه در تشریح بخشی از پرونده قضائی وی زمان بازداشت جاسوس مورد اشاره را هجدهم مهرماه ۹۷ اعلام کرد.

نظرات