ماجرای قصاص پدر رومینا اشرفی

0

ماجرا و حواشی مجازات و قصاص پدر رومینا اشرفی دختر ۱۴ ساله و آیا قصاص پدر رومینا اشرفی صحت دارد؟ و جزئیات اعدام و اشد مجازات برای رضا اشرفی پدر رومینا را در مجله حرف تازه میخوانید

قصاص پدر رومینا اشرفی واقعیت دارد؟ جزئیات اعدام رضا اشرفی پدر رومینا

قصاص پدر رومینا اشرفی واقعیت دارد؟

رضا پدر رومینا اشرفی در اول خرداد ۹۹ اقدام به قتل دختر ۱۴ ساله خود کرد که با واکنش های زیادی همراه بود و در قانون اسلامی ولی دم ، حکمی به نام اعدام و قصاص ندارد و تنها محکومیت او حبس و زندان است.

اما به تازگی اشد مجازات برای قاتل رومینا اشرفی، در نظر گرفته میشود و در صحبت های اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه آمده : در پرونده رومینا، هر نوع قتل اعم از فرزندکشی، همسرکشی یا مادر و پدرکشی جنایت است و با آن برخورد می‌شود.

اشد مجازات برای پدر رومینا

حتما اشد مجازات برای قاتل در پرونده های اینچنینی اجرا می شود و ما طرفدار عفو و گذشت اولیای دم هستیم و از آنها دعوت به عفو می کنیم.

در لایحه حفظ کرامت بانوان آورده شده که اگر قتل به گونه ای شود که متهم قصاص نشود حتما مجازات باید تشدید شود.

اما چند روز پیش ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه درباره این اتفاق گفته برای قاتل رومینا حکمی عبرت آموز صادر خواهد شد!

اما تا امروز دادگاه نامبرده برگزار نشده و او فعلا در بازداشت بسر میبرد تا تحقیقات جامع و کاملی انجام شود و مشخص شود که چه حکمی برای وی در نظر گرفته میشود

گفتنی است گه دختری نوجوان به نام رومینا اشرفی با دوستی با پسری ۲۹ ساله به نام بهمن خاوری از خانه فرار کرد تا با او ازدواج کند و در این بین عصبانیت پدرش بعد از برگرداندش به خانه توسط پلیس شدت گرفته و در خواب با داس سر دخترش را قطع میکند که عکس داس پدر رومینا را مشاهده میکنید.

حال باید منتظر ماند و دید که چه سرنوشتی منتظر آقای رضا اشرفی پدر آستارایی ساکن روستای سفید سنگان خواهد داشت

نظرات