معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم انفرادی

0

فیلم “انفرادی، فیلمی ایرانی به کارگردانی مسعود اطیابی و همچنین تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان است. این فیلم در ژانر کمدی-اجتماعی در سال ۹۸ ساخته و به مدت چند ماه است که در انتظار اکران است. این فیلم که در سکوت خبری ساخته شد، حالا با شرایط کرونایی و تعطیلی سینماها، پیش بینی می شود برای اولین بار به صورت آنلاین اکران شود. ”انفرادی” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم انفرادی

 

خلاصه داستان

فیلم “انفرادی” به عنوان جدیدترین ساخته مسعود اطیابی است. هنور جزئیاتی از داستان این فیلم سینمایی منتشر نشده است اما با توجه به ژانر طنز آن و حضور بازیگران حرفه ای پیش بینی می شود با استقبال ویژه ای از سمت مردم  رو به رو شود.

داستان فیلم انفرادی

مسعود اطیابی، کارگردان این فیلم درباره نحوه اکران فیلم جدیدش گفت: “فیلم سینمایی «انفرادی» آماده نمایش شده است و بعد از باز شدن مجدد سینماها اکران عمومی خواهد شد. وی درباره اکران آنلاین فیلم‌های سینمایی گفت: “این شکل اکران برای فیلم‌هایی که شاید در گیشه مخاطب چندانی نداشته باشند، اتفاق خوبی است، اما برای فیلم‌های پرمخاطب مناسب نیست، برای همین «انفرادی» را اکران آنلاین نخواهیم کرد و منتظر بازگشایی سینماها خواهیم ماند.”

 

اسامی بازیگران فیلم انفرادی

اسامی بازیگران فیلم انفرادی

 

دیگر عوامل

کارگردان: مسعود اطیابی، تهیه کننده: سید ابراهیم عامریان، نویسنده: حمزه صالحی،مدیر فیلمبرداری:امیر کریمی، طراح چهره پردازی:عبدالله اسکندری، تدوین:حسن ایوبی، طراحی و ترکیب صدا:علیرضا علویان، موسیقی:امیر توسلی، مجری طرح:مریم رحیمی، مدیر تولید:سید حمیدرضا اطیابی، طراح صحنه:سعید هنرمند، طراح لباس:زهره رحمانی، مدیر صدابرداری:سعید بجنوردی، مدیر برنامه ریزی و دستیار یک کارگردان:امیر علیازی، جلوه های ویژه میدانی:آرش آقابیک، جلوه های ویژه بصری:حسن نجفی، جانشین تولید:آرش نجفی، مدیر تدارکات:پژمان داستان، عکس:سید حسام الدین اطیابی، مشاور رسانه ای:آیدا اورنگ.

نظرات