بیوگرافی و عکسهای جدید دایانا حکیمی بازیگر | دختر دانیال حکیمی

0

بیوگرافی و عکسهای جدید دایانا حکیمی بازیگر | دختر دانیال حکیمی

بیوگرافی دایانا حکیمی بازیگر و مدل ،دختر دانیال حکیمی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است . در ادامه با بیوگرافی کامل شخصی و خانوادگی و زندگینامه هنری و عکس های شخصی و تیپ جنجالی دایانا حکیمی و پیج اینستاگرام و فیلم و سریال وی را در مجله حرف تازه میخوانید

 بیوگرافی و عکسهای جدید دایانا حکیمی و همسرش + فیلمشناسی

بیوگرافی دایانا حکیمی

دایانا حکیمی، متولد ۷ اسفند ۱۳۷۱ در تهران و دانش آموخته رشته کازگردانی می باشد. او بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر است که از کودکی وارد بازیگری شده است

خانواده و زندگی شخصی

دایانا در خانواده هنرمند چهار نفره و اهل سینما به دنیا آمده است. پدر و برادرش هر دو بازیگر هستند. او دختر دانیال حکیمی بازیگر و خواهر دانا حکیمی از بازیگران جوان ایرانی است.

دایانا حکیمی در کنار مادرش زیبا هاشم زاده و پدرش دانیال حکیمی و برادرش دانا

دایانا حکیمی دختر دانیال حکیمی کیست

شروع بازیگری

وی از اوایل سن نوجوانی وارد بازیگری شده و برای اولین تجربه ایفای نقش در سریال مار و پله به کارگردانی محسن یوسفی در سن ۱۱ سالگی را داشته است. او سپس برای کسب تجربه چند سال در تئاتر بازی کرد و دوباره در سال ۹۰ در فیلم شیشه های بخار گرفته حضور پیدا کرد.
دختر دانیال حکیمی تاکنون چند سریال مطرح و معروف بازی کرده که از جمله سریال کیمیا، سریال رهایی که با پدر و برادرش دانا همبازی بود.

تصاویر جنجالی و تیپ های عجیب دختر دانیال حکیمی

دایانا نیز جا پای پدر گزاشته و وارد عرصه سینما شده است. کما اینکه که از قبیل بازیگران در سینمای ایران زیاد داریم که راه پدر و مادر را رفتند و بازیگر شدند.
مانند پگاه آهنگرانی و مادرش منیژه حکمت، برزو و بهار ارجمند پسر و دختر انوشیروان ارجمند ، مهراوه و ملیکا شریفی نیا دختران محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان ، نیکی مظفری دختر مجید مظفری ، پندار اکبری پسر عبدالرضا اکبری و باران کوثری و مادرش رخشان بنی اعتماد….  را می توان نام برد.

دانیال حکیمی بازیگر

دانیال حکیمی پدر دایانا و دانا متولد سال ۱۳۴۲ در شاهرود و دارای دیپلم اقتصاد است و دانش آموخته مدرسه عالی بازیگری رادیو در سال ۱۳۶۳ و دوره های بازیگری حمید سمندریان است

در سوابق کاری و هنری او، فیلم و سریال هایی چون فیلم مخترع ۲۰۰۱، سریالهای خواب و بیدار، ولایت عشق، خانه پدری، مسافر، فکر پلید ، سریال مرغ حق، آقای دلار، بخش چهار جراحی سریال باغ گیلاس، «ین خانه دور است و آتیه و …. حضور داشته است

همسر دایانا حکیمی

وی فعلا ازدواج نکرده و مجرد می باشد

عکس خانواده حکیمی

دایانا حکیمی در کنار مادرش زیبا هاشم زاده و پدرش دانیال حکیمی و برادرش دانا

بازیگر سریال رهایی

دایانا با پدر و برادرش در سریال رهایی همبازی بود. این سریال در ژانر پلیسی – جنایی ساخته شده که خانواده حکیمی در آن نقش داشتند.

دختر و پسر دانیال حکیمی در سریال رهایی

دختر و پسر دانیال حکیمی در سریال رهایی

فیلمشناسی دایانا حکیمی

سریال دور دست ها ۱۳۹۴

سریال کیمیا فصل ۳ ۱۳۹۴

سریال رهایی ۱۳۹۳

سریال مار و پله ۱۳۸۵

فیلم شیشه های بخار گرفته

عکس دایانا در سریال کیمیا

زندگینامه دایانا حکیمی بازیگر و مدل

عکسهای جدید دایانا

اینستاگرام Dayana-Hakimi

Dayana-Hakimi

بیوگرافی شخصی Dayana-Hakimi

نظرات