(تصاویر) مهلا مادر کودک آزار اینستاگرامی کیست؟

1

(تصاویر) مهلا مادر کودک آزار اینستاگرامی کیست؟

مهلا مادر کودک آزار مشهدی در صفحه اینستاگرامی خود ، پسرش بنیامین را کتک می‌زد و فیلمش را به اشتراک می‌گذاشت و از مردم تقاضای پول برای نزدن فرزندنش میکرد که توسط پلیس فتا دستگیر شد. در ادامه بیوگرافی و عکس های شخصی مهلا مادر سنگدل مشهدی و پسرس بنیامین را میخوانید و نحوه اخاذی و علت این عمل غیر انسانی را از زبان خودش بخوانید

مهلا مادر کودک آزار اینستاگرامی کیست + اخاذی با کتک زدن پسرش

ماجرای اخاذی مادر کودک آزار مشهدی

این زن در مشهد که نامش مهلا است در صفحه اینستاگرام خود تصاویر و فیلم هایی از آزار پسرش به نام بنیامین می گذاشت تا قلب فالوورهایش را به درد آورد و در ازا شماره کارت نشان میداد تا از در قبال کتک نزدن پسرش، پولی به کارت حساب بانکی او واریز کنند و به این صورت از فالورهایش اخاذی میکرد.

به گزارش مجله حرف تازه از خبرگزاری مهر: معاون اجتماعی پلیس فتاناجا از دستگیری مادر کودک آزار که کلیپ های کتک زدن فرزندش را در اینستاگرام منتشر می کرد، خبر داد.

فیلم کودک آزاری مهلا مادر مشهدی در اینستاگرام

سرهنگ رامین پاشایی اظهار کرد: در پی رصد و احصای مورد مجرمانه بارگذاری و انتشار تصاویر مبنی بر کودک آزاری از سوی یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام و با عنایت به دریافت تماس‌های مکرر از سوی هموطنان مبنی بر درخواست اقدام عاجل از سوی پلیس فتا در خصوص شناسایی و برخورد با عامل انتشار این تصاویر غیر انسانی برابر بررسی‌های فنی اولیه و مشخص شدن محل وقوع جرم در استان خراسان رضوی مراتب در دستور کار پلیس فتا استان خراسان رضوی قرار گرفت.

دستگیری مهلا مادر کودک آزار اینستاگرامی

وی افزود: همکاران بنده در واکنش سریع به این اقدام مجرمانه که منجر به تشویش اذهان عمومی شده بود متهم خانم به هویت معلوم شناسایی و برابر هماهنگی با مرجع محترم قضائی دقایقی پیش او دستگیر و به جهت رسیدگی به اتهام منتسب و مشخص شدن علت ارتکاب به این اعمال غیر انسانی و مجرمانه مراتب در حال پیگیری می‌باشد که به محض مشخص شدن زوایای دقیق علت ارتکاب مراتب در تعاقب اطلاع رسانی خواهد شد.

1 دیدگاه در “(تصاویر) مهلا مادر کودک آزار اینستاگرامی کیست؟

  1. atishonam گفت:

    کسی پیج اینستای این مهلا رو داره؟؟

نظرات