معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم طعم شیرین خیال + زمان پخش و تکرار

0

فیلم “طعم شیرین خیال”، فیلمی به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی محمدعلی حسین نژاد است. این فیلم در ژانر کمدی و درام در سال ۹۲ ساخته شد و برای اولین بار در اسفند همان سال در سینماهای ایران به اکران درآمد. این فیلم که در آن شهاب حسینی به ایفای نقش پرداخته است، حالا  قرار است از رسانه ملی به نمایش درآید. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و زمان دقیق پخش آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم طعم شیرین خیال + زمان پخش و تکرار

 

خلاصه داستان

فیلم “طعم شیرین خیال” روایتگر دختری به نام “شیرین قناد” دختر یک خانواده “قناد” است که او دانشجویی است که ماجرای آشنایی خود و خانواده ‌اش با استاد دانشگاهش که در دل طبیعت درس هایی درباره محیط زیست به آنها آموزش می دهد را روایت می کند.

داستان فیلم طعم شیرین خیال

از قضا این استاد ساده دل عاشق شیرین می شود، و شیرین نیز که دوست دارد با استادش ازدواج کند همه خواستگار هایش را رد می کند، استاد فکر ساخت خانه ای می افتد که در مصرف انرژی بهینه و کم مصرف باشد و از انرژی های طبیعی استفاده کند اما…

 

اسامی بازیگران فیلم طعم شیرین خیال

اسامی بازیگران فیلم طعم شیرین خیال

 

دیگر عوامل

کارگردان: کمال تبریزی، تهیه کننده: محمدعلی حسین نژاد، نويسندگان: نغمه ثميني، علي ميرميرانی (براساس طرحي از محمد علي حسين نژاد)، مدير فيلمبرداری: علي تبريزی، تدوين: بهرام دهقانی، دستيار اول و برنامه ريز: سيد جمال سيد حاتمي، مدير صدابرداري: عباس رستگارپور، طراح صحنه: سارا سميعي، طراح لباس: مجيد ليلاجي، طراح گريم: مجيد اسکندري، موسيقي: مسعود سخاوت دوست، عکاس: زهرا مصفا، مدير توليد: جليل شعباني.

 

زمان پخش فیلم طعم شیرین خیال

فیلم “طعم شیرین خیال” قرار است برای اولین بار (جمعه ۱۶ خرداد ماه) از شبکه سوم سیما راس ساعت ۲۲:۰۰ پخش و تکرار آن روز بعد ساعت … و … باز پخش شود.

نظرات