معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم صدای منو می شنوید؟ + زمان پخش و تکرار

0

فیلم “صدای منو می شنوید؟”، فیلمی به نویسندگی و کارگردانی صادق پروین آشتیانی و تهیه کنندگی حسن عباسی و حسن کلامی است. این فیلم در ژانر درام و دفاع مقدس در سال ۹۵ ساخته شد و برای اولین بار در سه سال بعد در سال ۹۸ در سینماهای ایران به اکران درآمد. این فیلم که تاکنون از صداوسیما پخش نشده است، حالا  قرار است برای اولین بار از رسانه ملی به نمایش درآید. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و زمان دقیق پخش آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم صدای منو می شنوید؟ + زمان پخش و تکرار

 

خلاصه داستان

فیلم “صدای منو می شنوید؟” روایتگر پدری است که به دنبال فرزند مفقود الاثرش است. در خلاصه این فیلم آمده است: یک شهر… یک کلید… و یک سفر… پدر سفری را آغاز می کند…

داستان فیلم صدای منو می شنوید

سفری که پایانی است بر سال ها سکوت… سفری برای رهایی… برای رسیدن به پسرش که از نبرد بازنگشته… سفری برای پیدا شدن یک در… برای سبز ماندن خانواده اش و برای بازگرداندن زندگی به تنها نوه اش خورشید…

 

اسامی بازیگران فیلم صدای منو می شنوید؟

اسامی بازیگران فیلم صدای منو می شنوید؟

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: صادق پروین آشتیانی، تهیه کننده: حسن عباسی و حسن کلامی، سرمایه گذاران: مهدی مومن زاده، محمدمهدی خرمی، مدیر تولید: مهناز انزهایی، مجری طرح: هادی اکبرخواه، مدیر فیلمبرداری: سعید بختیاری، مدیر صدابرداری: هادی افشار، تدوین: کاوه ایمانی، مژده قاجاریه، صداگذار: محمود موسوی نژاد، طراح گریم: محمد قومی، طراح صحنه و لباس: هادی اکبرخواه، برنامه ریز: کاوه قاسم زاده، منشی صحنه: شرف نساء نیرومند، عکاس: نازنین سلامیان، مدیر تدارکات: محمد طلایی.

 

زمان پخش فیلم صدای منو می شنوید

فیلم “صدای منو می شنوید” قرار است برای اولین بار (پنجشنبه ۱۵ خرداد ماه) از شبکه دوم سیما راس ساعت ۱۷:۰۰ پخش و تکرار آن روز بعد ساعت … و … باز پخش شود.

 

نظرات