ونوس زرین خاک (نوری) دوچرخه سوار کیست؟

0

ونوس زرین خاک (نوری) دوچرخه سوار کیست؟

ونوس زرین خاک (نوری) ۳۶ ساله،دوچرخه سوار و رکابزن ایرانی و مادر یک فرزند بود. او در ۱۴ خرداد ۹۹ بر اثر حادثه در تمرین دوچرخه سواری در روز جهانی دوچرخه سواری درگذشت. در ادامه با بیوگرافی کامل و سوابق و عکسهای اینستاگرام و پیج اینستاگرام و تصاویر همسر و فرزندش را مشاهده کنید.

عکس و بیوگرافی کامل ونوس زرین خاک و همسرش + سوابق و علت مرگ

بیوگرافی ونوس زرین خاک

ونوس زرین خاک، متود دهه شصت و ۳۶ ساله رکابزن و دوچرخه سوار ایرانی (دوچرخه سوار رشته کوهستان) و عضو هیات دوچرخه سواری تهران بود.

سوابق و فعالیت ها

ایشان از ورزشکاران دوچرخه سواری ایران و عضو هیات دوچرخه سواری تهران بود که در مسابقاتی نیز شرکت کرده بود. او علاوه بر دوچرخه سواری در رشته‌ های ورزشی یوگا، کیک بوکسینگ، دراگون بوت و همچنین کوهنوردی نیز فعالیت داشته است.

زندگینامه ونوس زرین خاک (نوری)

همسر ونوس زرین خاک

وی متاهل و ازدواج کرده بود و صاحب یک فرزند بود که ابن حادثه تلخ برایش رخ داد

درگذشت ونوس زرین خاک دوچرخه سوار

این بانوی دوچرخه سوار و رکابزن که عضو هیات دوچرخه سواری تهران بود روز (چهارشنبه) ۱۴ خرداد ۹۹ مصادف با سوم ژوئن مصادف با روز جهانی دوچرخه، بر اثر تصادف با ماشین جان خود را از دست داد.

او مشغول تمرین بوده است که در تقاطع بزرگراه شیخ فضل الله و حکیم یک خودرو از پشت با او برخورد می‌کند که منجر به فوت این بانوی رکابزن می‌شود.

درگذشت و نحوه تصادف ونوس زرین خاک دوچرخه سوار

علت مرگ ونوس نوری

مدتی پیش نیز یک دوچرخه سوار نوجوان در یزد بر اثر تصادف در حین تمرین درگذشت. از این رو رکاب زنانی کمپینی راه اندازی کردند مبنی بر اینکه رانندگان فاصله یک و نیم متری خود را با دوچرخه سوارها رعایت کنند.

او به سرعت و پیش از رسیدن نیروهای امدادی جان خود را از دست می دهد و علت مرگ وی، اصابت ضربه به سر بوده است. خانم نوری در کنار دوچرخه خود منتظر مربی اش بوده که یک خودرو به او برخورد می‌کند و از صحنه تصادف متواری می‌شود.

نظرات