علت دستگیری مجدد بهمن خاوری دوست پسر رومینا چه بود؟

0

علت دستگیری مجدد بهمن خاوری دوست پسر رومینا چه بود؟

بهمن خاوری بعد از کشته شدن رومینا اشرفی برای بار دوم بازداست و دستگیر شد که در ادامه علت بازداشت و دستگیری بهمن خاوری خواستگار و دوست پسر رومینا را در این مقاله میخوانید.

علت دستگیری مجدد بهمن خاوری دوست پسر رومینا چه بود؟

رومینا اشرفی بعد از فرار از خانه پدری به همراه بهمن خاوری به خانه خواهر بزرگتر بهمن میروند و بعد از آن تصاویر و عکسهای دونفره خود را در فضای مجازی منتشر کرد و پیام‌هایی به پدر رومینا اشرفی فرستاد و به او گفت که رومینا حالا همسر من است.

جزئیات بازداشت مجدد بهمن خاوری

بهمن خاوری خواستگار رومینا اشرفی ساعاتی پیش به اتهام آدم‌ربایی و برخی شواهد که حاکی از نقش داشتن در عصبانیت پدر رومینا اشرفی داشت، بازداشت و تحویل مقام قضائی شد.

پیش از این برخی ادعاها به نقل از بستگان رومینا اشرفی حاکی از این بود که بهمن، پس از اینکه رومینا را به خانه خواهر خود برده و بدون حضور پدر رومینا او را به عقد خود درآورد، تصاویری از خودش و رومینا در فضای مجازی منتشر کرد و پیام‌هایی به پدر رومینا فرستاد و به او گفت که رومینا حالا همسر من است. همین موضوع هم باعث عصبانیت شدید پدر رومینا شد که به قتل منجر شد.
علت دستگیری او اتهام آدم ربایی و ربودن رومینا بود و با این اتهام مبنی بر اینکه او عکس های خصوصی رومینا اشرفی را انتشار داده است بازداشت شده است.

اظهارات هم محلی های رومینا

بهمن خاوری می گوید رومینا اشرفی زنم بود

از زمان قتل رومینا از بهمن خاوری خبری هست؟

بله. پسره دوباره هم آمده سرخاکش. من ندیدم اما می گفتند پسره آمده و گفته من خیلی خیلی دوستش دارم. درش می آورم… گفته زنم بود.

گفته رومینا را در می آورم بعد چه کار کند؟

در می آورم و می برم محله خودمان خاک می کنم. این برای من بوده درست است که سن مان فرق داشت، من عاشقش بودم. این ها را گفته است. بچه محل است غریبه که نیست. بهمن خاوری دختری را از آستارا آورده بود

پسر را می شناسید؟

بله.

چه کاره است؟

باشگاه می رفت ! اینجا همه بیکارند. پدرش کشاورزی دارد خودش هم سر کار می رفت اما نمی دانم چه کاره است. باشگاه بدنسازی می رفت پسره. می گفتند قبلا هم یک دختر را فراری داده بود.

اسم دختره چه بود؟

اما اسم دختر را نمی دانم چون بچه محله ما نبود. از آستارا فراری داده بود.

یعنی سابقه داشته است؟

اینطور می گفتند. می گفتند پسره نمی تواند زن نگه دارد و پدر این بیچاره (رومینا اشرفی) گفته: «من به او دختر نمی دهم. این خودش را نمی تواند نگه دارد من چطور دخترم را به او بدهم؟ من دخترم را می گیرم، یکسال هم شده و دخترم را می کشم. همه این حرفها را شنیده اند.

مرد سری از روی تاسف تکان می دهد و می گوید: بیچاره ۱۴ ساله مرد. به ۱۴ سالگی هم نرسید. ۱۳ سال و ۶ماهه بود. مردم می گویند…

آرام از کنار مزار رومینا اشرفی دور می شود./منبع مصاحبه رکنا

نظرات