بیوگرافی و عکس های جدید سعید تهرانی | بازیگر قدیمی

0

بیوگرافی و عکس های جدید سعید تهرانی | بازیگر قدیمی

سعید تهرانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و همسر سابق لادن طباطبایی بازیگر است . در ادامه با بیوگرافی شخصی و هنری و علت کناره گیری از بازیگری و اخبار جدید از فعالیت های وی و تصاویر جدید و فیلم شناسی و ازدواج و طلاق و پیج اینستاگرام این بازیگر پر کار دهه هفتاد و هشتاد را در مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی و عکس های جدید سعید تهرانی بازیگر قدیمی

بیوگرافی سعید تهرانی

سعید تهرانی در سال ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمده، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ،کارگردان و تهیه کننده اهل ایران و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی و از بازیگران با سابقه و پر کار دهه هفتاد و هشتاد است که بیشتر در ژانر پلیسی و اکشن نقش آفرینی میکرد

سالهای فعالیت

از دهه هفتاد وارد بازیگری شده و اولین بازی خود را در سال ۱۳۷۷ در سریال نیمه پنهان ماه به نمایش گذاشت، اما قبل از آن در سال ۷۰ در مجموعه‌ی «هشدارهای پلیس» به کارگردانی محسن قادری اولین بار جلوی دوربین رفت، اما با مجموعه «نیمه پنهان ماه» فعالیت حرفه‌ایی‌ خود را در زمینه بازیگری آغاز کرد (وی در آن دوران افسر وظیفه بود) او در سال ۱۳۷۷ در سریال گم‌شده به کارگردانی مسعود نوابی بازی کرد.

Saeid-Tehrani

او بعدها با بازی در آثاری چون خاطره ، صبح تنهایی ، من پلیس نیستم ،بن بست ،وداع سخت، بومرنگ ، بلند گریه کن ، ساده دل  و دختران دم بخت و … به عنوان بازیگر حضور داشته است.
سعید تهرانی بیشترین نقش های خود را در زمینه پلیسی و جنایی و اکشن ایفا کرده که در برخی کارها با لادن طباطبایی همسر سابقش همبازی بود.

 سعید تهرانی بازیگر قدیمی کجاست

سعید تهرانی الان کجاست

ایشان علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی و تهیه کنندگی فعالیت داشته که بعد از کناره گیری از بازیگری و کم کار شدن، بعنوان کارگردان ، تهیه کننده و بازیگر در فیلم سربلند (۱۳۸۵) حضور داشته و در حال حاضر نیز به عنوان تهیه کننده و مدرس بازیگری فعالیت دارد
همچنین نوازندگی و آهنگسازی فیلم قاعده بازی (۱۳۸۵) را کار کرده.

Saeid-Tehrani- INSTAGRAM

شهرت با نیمه پنهان ماه

این بازیگر سابق ایرانی با بازی در نیمه پنهان ماه به مخاطبان و بینندگان تلویزیون معرفی شد و به شهرت رسید.
او برای اولین بار همراه با محمود عزیزی به عنوان پدر خانواده جلوی دوربین آمد و جزو بازیگران پرکار سینما و تلویزیون شد و هنوز هم بسیاری از مردم سعید تهرانی را با این مجموعه می شناسند . همچنین او در سریال با لادن طباطبایی همبازی بود.

عکس های جدید سعید تهرانی بازیگر

همسر سعید تهرانی

سعید تهرانی سالها پیش با لادن طباطبایی بازیگر ایرانی ازدواج کرد و صاحب یک دختر به نام سها شد. اما این ازدواج دوامی نداشت و این زوج هنری از هم جدا شدند و لادن طباطبایی به همراه دخترش سها از ایران رفت.
یکی از دلایل رفتن وی بیماری اوتیسم دخترش سها بود.

همسر سابق لادن طباطبایی کیست

حواشی زندگی سعید تهرانی و لادن طباطبایی

آقای تهرانی همسر سابق لادن طباطبایی بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون است که سالها پیش به علت داشتن دختر اوتیسمی و مشکلات زیاد از هم جدا شدند و هم اکنون لادن طباطبایی به همراه دخترش سها به آمریکا مهاجرت کرده است. لادن طباطبایی درباره سربریدن رومینا اشرفی توسط پدرش واکنش نشان داده گفته:

دو روز گذشته یا سه روز؟ از یک خبر… پدری دختر سیزده ساله اش رو در خواب با ضربه داس یا تبر! به گردنش کشت… مشکل سر “یا” ست. بالاخره داس یا تبر؟ میدونید ؛ خیلی فرق میکنه آخه!! چه توقعی داریم؟ خود من! من چرا نمیتونم برگردم ایران؟ نخیر… هیچ مشکلی ندارم برای برگشتن. مشکل قانون درخشان ایرانه! بدویید، عقب نمونید یه وقت. منتظر کامنت ها و دایرکتهای فحش و نفرت آمیز هستم !!! همون طور که چهار تا استوری باعثش شد، یه پست چه ها که نمیکنه!
من نمیتونم برگردم، چون صاحب جان سها از من تعهد گرفته. سها برگرده ممنوع الخروج میشه. چون پدرش؛ ببخشید، صاحبش ، اینجور میخواد! مهم نیست که چهار ساله خودش و خانواده اش سراغی از سها نگرفتن. مدتها عکس و فیلم های جدیدش رو برای عمه اش می فرستادم. وقتی شروع کرد فحش ها و تهمت های پدرش رو برام فوروارد کردن ، اونم قطع شد.
حالا چه ربطی داره؟؟؟ خیییلی ربط داره. قانونی که حتی نمی پرسه توی مادر چکار میکنی ، اون پدر چه میکنه… و بلافاصله حق رو به پدر میره، جای حرف داره؟…
دست آخر : یه اعلان ترحیم وحشتناک
به خواست و تقدیر الهی
دختر سیزده ساله رو گردن زدیم
همه مردهای خانواده هم زیرش رو امضا کردیم!
بقیه هم سکوت کردیم
سکوت هم علامت رضاست
سکوت کن جانم. راضی باش
هیس…
بپا آبروت نره

حواشی زندگی و طلاق سعید تهرانی و لادن طباطبایی

علت طلاق سعید تهرانی و لادن طباطبایی

سعید تهرانی همسر سابق طباطبایی است. او چند سالی است که از همسر سابقش لادن طباطبایی جدا شده است، درباره زندگی خود و لادن طباطبایی گفت: در اوایل تربیت فرزندم متوجه شدم که فرزندمان با اختلالی روبه رو است که ده سال قبل با واژه اوتیسم برای اولین بار آشنا شدم. با توجه به این که ۷۰ واحد روانشناسی در دانشگاه پاس کرده بودم به تحقیق درباره این بیماری پرداختم و تا حدودی اطلاعاتی کسب کردم. بیماران مبتلا به اوتیسم ظاهر خوب و سالم و سرزنده دارند اما اختلال در یادگیری دارند و تا دو سالگی تشخیص آن سخت است.

او افزود: بارها به لادن طباطبایی درباره رفتار با فرزندمان تذکر و سفارش کردم اما او به گمان این که دخترمان لجبازی می کند با شعار فرزند عزیز است و تربیت آن عزیزتر دخترمان را تنبیه بدنی می کرد تا بیشتر یاد بگیرد.

زندگینامه سعید تهرانی بازیگر نیمه پنهان ماه

من هرچقدر در این باره تذکر دادم طباطبایی کار خود را انجام داد و گوش نکرد با این که پرستار ۲۴ ساعته هم برای نگهداری دخترمان داشتیم و پنجشنبه ها شب پرستار به خانه می رفت و جمعه بر می گشت اما او برای همین چند ساعت نبود پرستار هم اعصاب نگهداری فرزندمان را نداشت و فرزندمان را کتک می زد.وی به امریکا رفت و با شرکت در سیمنارهای مربوط به بیماری اوتیسم متوجه شد که من درست گفته ام و از این که از این بیماری اطلاع داشتم تعجب کرده بود.

عکس لادن طباطبایی همسر سابق و سها دختر سعید تهرانی

ماجرای بیماری سها دختر سعید تهرانی و لادن طباطبایی

صحبت های لادن طباطبایی: این یک جوابیه نیست. اگر می‌خواستم جواب دهم ، کافی بود یک برگ تعهد محضری را که هنگام تحویل گرفتن سها، پدرشان از من گرفته‌اند منتشر کنم. تعهدی که شرط آن خروج فوری من و سها از کشور و بازنگشتن ما ، و عدم درخواست نفقه طفل بابت گذشته و آینده بود.
چه بگویم که آبروی دخترم نرود؟ آبروی من اگر با چنین حرف‌هایی رفتنی است؛ همان بهتر که برود. اما حتی پدری که طی دو سال گذشته حاضر نشده عکس و خبری از دختر خود دریافت کند، باید آبرویش حفظ شود.
این موضوع فقط به من یادآوری کرد که از چه جهنمی گذشتم و از چه گردابی دخترم را نجات دادم. یادم آورد که بیشتر شکرگزار درگاه خدا باشم؛ که اگر مانده بودم خودم اکنون زیر خاک و دخترم دست و پا بسته در آسایشگاه بود.

فیلم شناسی سعید تهرانی

آثار تهیه کنندگی

• سربلند(۱۳۸۵)
• تنها خودت مانده‌ای(۱۳۸۴)
• بلند گریه کن(۱۳۸۴)
• بالابلند (۱۳۸۴)

فیلم شناسی سعید تهرانی

• فیلم من پلیس نیستم
• سریال گمشده (۱۳۷۸)
• نیمه ی پنهان ماه (۱۳۷۳)
• یک میهمان (۱۳۸۰)
• چون خاطره (۱۳۸۷)
• صبح تنهایی (۱۳۸۹)
• بن بست(۱۳۹۰)
• وداع سخت (۱۳۸۹)
• بومرنگ (۱۳۸۹)
• بلند گریه کن (۱۳۸۴)
ساده دل (۱۳۹۰)
• دختران دم بخت

نظرات