پروفسور اوگور شاهین برگزیده جایزه مصطفی کیست؟

0

پروفسور اوگور شاهین برگزیده جایزه مصطفی کیست؟

پروفسور اوگور شاهین متولد ۱۳۴۴ در ترکیه,استاد پزشکی دانشگاه ماینز، آلمان, در ادامه بیوگرافی کامل پروفسور اوگور شاهین و عکسهای شخصی و فعالیت ها و سوابق و تحقیقات و سوابق و تحصیلات پزشکی و ماجرای دسترسی به واکسن کرونا تا مرداد ماه سال جاری و جوایز و آدرس اینستاگرام و محل زندگی و همسر او را در مجله حرف تازه میخوانید

اوگور شاهین برگزیده جایزه مصطفی کیست؟ +بیوگرافی و عکس اوگور شاهین و همسرش

بیوگرافی پروفسور اوگور شاهین

اوگور شاهین (Ugur Sgahin) در سال ۱۳۴۴ شمسی برابر با ۱۹۶۵ میلادی در ترکیه به دنیا آمده و در زمینه توسعه و آزمایش بالینی واکسنهای درمان سرطان بر اساس mRNA برای هر بیمار به صورت فردی با توجه به جهششان تحقیقاتی را انجان داده است. او استاد دانشگاه پزشکی ماینر آلمان است کهموفق به دریافت جایزه علم و فناوری زیستی و پزشکی و جایزه مصطفی (ص) شده است.

اوگور شاهین برگزیده جایزه مصطفی کیست؟

زمان دسترسی به واکسن کرونا

اوگور شاهین، برگزیده سومین دوره جایزه مصطفی(ص) روز پنجشنبه در دومین روز از هفتمین نشست برنامه تبادل تجربیات علم وفناوری (STEP) در کشورهای اسلامی که به صورت مجازی و به همت بنیاد مصطفی(ص) برگزار شد در خصوص واکسن ویروس کرونا افزود: این واکسن برای مبارزه با کووید ۱۹ است، تعداد افرادی که به این بیماری مبتلا می‌شوند، هرروز افزایش می‌یابند، این بیماری برای ما یک چالش محسوب می‌شود و حداقل تا دو سال آینده پیش روی ما است؛ تنها راه پیشگیری آن نیز واکسن است.

افتخارات و زندگینامه -prof-Ugur-Sgahin

وی بیان کرد: آنتی ژنی که از ویروس می‌آید را کد گذاری و فرموله کردیم تا به بدن انسان تزریق کنیم،واکسن می‌تواند به صورت تزریق عضلانی باشد، ویژگی این واکسن، امکان تولید سریع آن است.

prof-Ugur-Sgahin

استاد ایمونولوژی در دانشگاه ماینز آلمان از موفقیت در زمینه تولید واکسن برای مقابله با کووید-۱۹ خبر داد و گفت: تا اواسط مرداد (پایان جولای)، واکسن کووید ۱۹ در دسترس خواهد بود. پیش بینی می‌کنیم که کرونا حداقل تا دو سال آینده پیش روی ما باشد و تنها راه پیشگیری آن واکسن است.

زمان دسترسی به واکسن کرونا از نظر برگزیده جایزه مصطفی

برگزیده جایزه مصطفی، واکسن کرونا

وی در آبان ماه ۱۳۹۸ موفق شد به دلیل پژوهشی که در ارتباط با اثر توسعه و آزمایش بالینی واکسن‌های درمان سرطان بر اساس mRNA برای هر بیمار به صورت فردی با توجه به جهش‌شان انجام داده بود، برنده جایزه علمی و فناوری مصطفی (س) شود.

بیوگرافی دکتر اگور شاهین استاد دانشگاه ماینر آلمان

تولید واکسن کرونا توسط دکتر اوگور شاهین؟!

اخیراً ادعاهایی در رسانه ها مبنی بر آغاز تلاش های اوگور شاهین برای تولید واکسن کرونا بر پایه mRNA مطرح شده است

نظرات