معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم عاشق پیشه

0

فیلم “ عاشق پیشه، فیلمی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی داوود موثقی و همچنین تهیه کنندگی داوود موثقی است. این فیلم در ژانر اجتماعی در سال ۹۸ ساخته و یک سال است که در انتظار اکران است. حالا با شرایط کرونایی و تعطیلی سینماها، پیش بینی می شود این فیلم برای اولین بار به صورت آنلاین اکران شود. ”عاشق پیشه” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم عاشق پیشه

 

خلاصه داستان

فیلم “عاشق پیشه” روایتگر یک زوج به نام های “سهراب” و “گندم” است که به همراه “سپیده” کودک خردسالشان زندگی سعادتمندی دارند، اما افزایش قیمت ارز، شرکتی که سهراب در آن شاغل است را به آستانه ورشکستگی می‌رساند و…

داوود موثقی

موثقی، کارگردان این فیلم خاطرنشان کردک “قرار بود فیلم جدیدم با عنوان «عاشق پیشه» را آنلاین اکران کنم؛ اما فعلاً پشیمان شده‌ام. چرا که سیستم امنیتی برای جلوگیری از سرقت فیلم‌ها وجود ندارد و در این صورت نمایش آنلاین محکوم به شکست است.”

 

اسامی بازیگران فیلم عاشق پیشه

اسامی بازیگران فیلم عاشق پیشه

 

دیگر عوامل

نویسنده، کارگردان و تهیه کننده: داوود موثقی، مدیر فیلمبرداری: علی آب پاک، طراح صحنه و لباس: محمد قراگوزلو، گریم: سمیرا بخشی، صدابردار: احمد کلانتری، صداگذار: بهمن حیدری و مهدی جمشیدیان، مدیر تولید: مهدی میامی، موسیقی: امیر شاهرخی، عکاس: بهروز صادقی، تدوین گر: داوود موثفی.

نظرات